Tina z hieną zostają ostrzelani moździerzem (*/1) , iloma kośćmi rzuca operator moździerza ?
Pytam w kontekście najnowszego FAQ-a, a konkretnie punktu 'SUPPORT WEAPONS / MULTIPLE MINIATURES ON THE SAME BASE'
Pytania nooba
Re: Pytania nooba
Pozdrawiam
Ushi
Ushi
Re: Pytania nooba
Tina z Hieną są traktowani jako pojedyncza figurka - odzwierciedla to 6 HP. Tak więc moździerz strzela do nich jedną kostką.
Re: Pytania nooba
Jedna podstawka = jeden model.
Wyjątkiem jest Support Weapon (musi być skill na karcie) gdzie na jednej podstawce jest tylu ludków ile punktów życia pozostało na karcie.
Wyjątkiem jest Support Weapon (musi być skill na karcie) gdzie na jednej podstawce jest tylu ludków ile punktów życia pozostało na karcie.
Bro, do you even blitz ?
Re: Pytania nooba
1. Jeżeli oddział artylerii 4 ludków, strzela z broni palnej oraz z moździerza, to ilu może strzelić a ilu obsługuje moździerz ?
2. Jeśli oddział w camo deklaruje ruch i strzał to reakcje można wykonać w zasięgu 1,2 pól a nie jak zwykle 4 pól, ponieważ ruch nie ściąga camo ?
3. Czy akcje specjalne jak np. Officerska albo akcje związane z scenariuszem ściągają camo ?
2. Jeśli oddział w camo deklaruje ruch i strzał to reakcje można wykonać w zasięgu 1,2 pól a nie jak zwykle 4 pól, ponieważ ruch nie ściąga camo ?
3. Czy akcje specjalne jak np. Officerska albo akcje związane z scenariuszem ściągają camo ?
Re: Pytania nooba
1. Zobacz pod support weapons ale chyba wtedy 2 obowiązkowo używa moździerza.
2.Tak
3.W zasadzie camo jest wyraźnie napisane CO NIE ściąga. Więc IMO wszystkie inna akcje camo usuwają.
2.Tak
3.W zasadzie camo jest wyraźnie napisane CO NIE ściąga. Więc IMO wszystkie inna akcje camo usuwają.
Dust or Bust!
Re: Pytania nooba
1. Zgadza się.
"They use a two-man team to fire the Support Weapon."
Ale najlepsze jest to co jest napisane dalej
"Although one can do so in an emergency."
To ja prosze o wytłumaczenie tego tekstu
Kiedy ?
"They use a two-man team to fire the Support Weapon."
Ale najlepsze jest to co jest napisane dalej

"Although one can do so in an emergency."
To ja prosze o wytłumaczenie tego tekstu

Kiedy ?
Re: Pytania nooba
Chodzi o sytuację, kiedy z oddziału zostanie tylko jeden żołnierz, wtedy wyjątkowo poradzi sobie sam.
Ale w FAQ jest
Ale w FAQ jest
Czy to jest potwierdzenie tego wyjątku, czy zmiana zasady?As mentioned in DUST 1947 rules ... Support Weapon itself also can be manned by only one miniature
I have a million ideas. They all point to certain death.
Re: Pytania nooba
Jest to potwierdzenie.
Jeden gość może obsługiwać broń wsparcia tylko jeśli jest ostatnim żywym.
Jeden gość może obsługiwać broń wsparcia tylko jeśli jest ostatnim żywym.
Bro, do you even blitz ?
Re: Pytania nooba
1. Czy nowa umiejętność alianckich samolotów Bombing Run oprócz tego że bije w 4 pola przy użyciu całej amunicji to ściąga też infantry save podobnie jak artyleria ?
2. Czy heli/samoloty mogą być naprawiane tak jak pojazdy ?
2. Czy heli/samoloty mogą być naprawiane tak jak pojazdy ?
Re: Pytania nooba
1. Nie, to działa podobnie do bomby kierowanej z lataczy Axis - duży zasięg działania ale nie usuwa infantry save jak arta. Nie ma też nic o tym wspomniane w zasadach.
2. Nie, na tą chwilę zgodnie z zasadami nie ma takiej możliwości.
2. Nie, na tą chwilę zgodnie z zasadami nie ma takiej możliwości.
Dust or Bust!
Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość