To już czwarty z serii turniejów FLASHBACK!
Walczyliśmy już w śniegach Antarktydzie, na wybrzeżach Anglii i w zaułkach Zverogradu.
Teraz przenosimy się na południe i zagramy cztery gry w trzech różnych misjach nawiązujących do wydarzeń bazujących na Operation: Babylon oraz Operation: Kondor!
Aby urozmaicić znane nam pustynie w każdej z 3 misji obowiązywać będą specjalne zasady Battleground: Babylon z podręcznika Paradise Lost!
Wielkość armii: 90 (99) pkt
Limit osób: 24 graczy
Gdzie: W klubie Figurkowe Gry Bitewne w Warszawie przy ulicy Żelaznej 69a
Kiedy: 03/10/2020 Sobota od 9:45
Cena w przedpłacie: 30zł (lub 10zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cena na miejscu: 35zł (lub 15zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cała kwota wejściówki pokrywa koszt miejsca, nagród i powiększania bazy terenowej na przyszłe turnieje
Płatność przelewem na dane:
Mateusz Kuziński
Pieńkowskiego 4/38
02-668 Warszawa
30 1140 2004 0000 3802 7645 5930
Tytuł przelewu: "Imię Nazwisko Flashback"
Na Turniej możecie się zapisać w wydarzeniu na facebooku w linku poniżej:
https://www.facebook.com/events/2472178146413242
Harmonogram Turnieju:
10:10 – 11:50 Bitwa 1
12:00 – 13:40 Bitwa 2
14:20 – 16:00 Bitwa 3
16:10 – 17:50 Bitwa 4
Weźcie pod uwagę możliwe przesunięcia czasowe, rozdawanie nagród i opcjonalne piwko po turnieju i zarezerwujcie sobie wiecej czasu
Osoby które nie zapiszą się na czas w apce turniejowej lub spóźnią się na event będą miały obcinane duże punkty.
Za zapisanie się złą frakcją także będą karniaki więc sprawdźcie co wpisał wam system i w razie potrzeb kontaktujcie się ze mną bezpośrednio
Klasyfikacja będzie liczona na bazie Dużych Punktów (3 za wygraną, 1 za remis, 0 za przegraną) a łamaczami remisów będą kolejno Strength of Schedule i Kill Pointy.
FLASHBACK! Operation Babylon
FLASHBACK! Operation Babylon
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2020, 14:42 przez Uther, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: FLASHBACK! Operation Babylon
Na turnieju obowiązują zasady Babilonu:
It's getting hot in here
Długie walki na pustyni odcisnęły swe piętno nawet na najtwardszych z weteranów. Już nikt nie ma sił walczyć w takich warunkach.
Co to oznacza?
- Gdy rzucacie na zdjęcie tokenów Under Fire lub Suppresion rzucacie jedną kostką mniej (zwykle jedną kością, jeśli macie Brave to dwiema)
- Zasada ta dotyczy także akcji Rally wykonywanej przez Oficera
Enter Sandman
Uciążliwy piach dostaje się wszędzie. Do uszu, oczu, ust czy nosa. W takich warunkach trudno jest spokojnie celować.
Co to oznacza?
- Deklarując Atak Mierzony rzucamy kostką. Na wyniku Tarczy zużywamy obie akcje jak normalnie ale nie dostajemy przerzutu pudeł
Mercenaries on Sale
Każda armia może wynająć najemników taniej niż zwykle!
Co to oznacza?
- Możecie wydać nawet jedną trzecią punktów (30pkt) na jednostki najemników w każdej armii bez utraty bonusu frakcyjnego
- Wszystkie jednostki najemników w waszych armiach kosztują o punkt taniej niż zwykle
- Jednostki najemników w armiach czysto najemniczych zachowują swój normalny koszt.
- Zasada ta nie ma odwzorowania w aplikacji Dust Enlist więc musicie bardzo dokładnie przypilnować kosztów punktowych w waszej rozpisce.
It's getting hot in here
Długie walki na pustyni odcisnęły swe piętno nawet na najtwardszych z weteranów. Już nikt nie ma sił walczyć w takich warunkach.
Co to oznacza?
- Gdy rzucacie na zdjęcie tokenów Under Fire lub Suppresion rzucacie jedną kostką mniej (zwykle jedną kością, jeśli macie Brave to dwiema)
- Zasada ta dotyczy także akcji Rally wykonywanej przez Oficera
Enter Sandman
Uciążliwy piach dostaje się wszędzie. Do uszu, oczu, ust czy nosa. W takich warunkach trudno jest spokojnie celować.
Co to oznacza?
- Deklarując Atak Mierzony rzucamy kostką. Na wyniku Tarczy zużywamy obie akcje jak normalnie ale nie dostajemy przerzutu pudeł
Mercenaries on Sale
Każda armia może wynająć najemników taniej niż zwykle!
Co to oznacza?
- Możecie wydać nawet jedną trzecią punktów (30pkt) na jednostki najemników w każdej armii bez utraty bonusu frakcyjnego
- Wszystkie jednostki najemników w waszych armiach kosztują o punkt taniej niż zwykle
- Jednostki najemników w armiach czysto najemniczych zachowują swój normalny koszt.
- Zasada ta nie ma odwzorowania w aplikacji Dust Enlist więc musicie bardzo dokładnie przypilnować kosztów punktowych w waszej rozpisce.
Re: FLASHBACK! Operation Babylon
Na turnieju przyjmujemy klasyczne ograniczenia z polskich turniejów opisane poniżej:
- Nie można wziąć więcej niż 3 pojazdy latające
- Nie można wziąć więcej niż 3 kopie tego samego pojazdu (wyjątkiem są pojazdy z cechą Small Vehicle)
- Dachy budynków są spadziste i pokryte kolcami więc nie da się na nich stanąć
- Dopuszczamy konwersje i proxowanie pod warunkiem, że owe modele będzie dało się łatwo zidentyfikować jako wybrana jednostka. Jeśli chcecie grań proxem to wysyłajcie do mnie zdjęcia, a ja potwierdzę czy dany model jest ok lub wspólnie znajdziemy kogoś kto będzie mógł pożyczyć dany unit.
- W razie problemów z zasadami sędzia (czyli ja) będzie decydował o ostatecznej interpretacji zasad.
Ponownie testujemy też super ludzi zgodnie ze szwedzkimi ograniczeniami:
Jednostki z cechą super human:
- nie mogą podróżować pojazdami
- nie mogą być leczone przez medyków
- nie mogą być reaktywowane
- TYM RAZEM REZYGNUJEMY Z ZASADY BLOC ONLY
Przetestowaliśmy Super Ludzi jako jednostki tylko blokowe i nie zmienili oni zbyt wiele, a zgodnie z tym co napisaliście w formularzach po turnieju wydawali się wręcz za słabi. Tym razem przetestujemy ich w szerszym ujęciu.
Dodatkowa klaryfikacja:
- Na tą chwilę tie-breakerami są 1. Wygrana scenariusza, 2. Strength of schedule , 3.Kill Pointy .
Pracujemy nad modyfikacjami liczenia SoS w aplikacji abym nie musiał przerabiać wyników ręcznie. Dzięki SoSowi korzystny pairing z kimś wyraźnie słabszym nie będzie dominował gier z trudniejszymi oponentami, a mała wygrana z Mistrzem będzie ważniejsza niż zestołowanie Nowicjusza.
- Szlifujemy zasady bye w przypadku nieparzystej ilości graczy. Osoba z Bye dostanie punkty za win (3pkt) ale 0 kill pointów i 0 w SoS (4* 0pkt za loss dla Bye'a) za tą grę.
- Nie można wziąć więcej niż 3 pojazdy latające
- Nie można wziąć więcej niż 3 kopie tego samego pojazdu (wyjątkiem są pojazdy z cechą Small Vehicle)
- Dachy budynków są spadziste i pokryte kolcami więc nie da się na nich stanąć
- Dopuszczamy konwersje i proxowanie pod warunkiem, że owe modele będzie dało się łatwo zidentyfikować jako wybrana jednostka. Jeśli chcecie grań proxem to wysyłajcie do mnie zdjęcia, a ja potwierdzę czy dany model jest ok lub wspólnie znajdziemy kogoś kto będzie mógł pożyczyć dany unit.
- W razie problemów z zasadami sędzia (czyli ja) będzie decydował o ostatecznej interpretacji zasad.
Ponownie testujemy też super ludzi zgodnie ze szwedzkimi ograniczeniami:
Jednostki z cechą super human:
- nie mogą podróżować pojazdami
- nie mogą być leczone przez medyków
- nie mogą być reaktywowane
- TYM RAZEM REZYGNUJEMY Z ZASADY BLOC ONLY
Przetestowaliśmy Super Ludzi jako jednostki tylko blokowe i nie zmienili oni zbyt wiele, a zgodnie z tym co napisaliście w formularzach po turnieju wydawali się wręcz za słabi. Tym razem przetestujemy ich w szerszym ujęciu.
Dodatkowa klaryfikacja:
- Na tą chwilę tie-breakerami są 1. Wygrana scenariusza, 2. Strength of schedule , 3.Kill Pointy .
Pracujemy nad modyfikacjami liczenia SoS w aplikacji abym nie musiał przerabiać wyników ręcznie. Dzięki SoSowi korzystny pairing z kimś wyraźnie słabszym nie będzie dominował gier z trudniejszymi oponentami, a mała wygrana z Mistrzem będzie ważniejsza niż zestołowanie Nowicjusza.
- Szlifujemy zasady bye w przypadku nieparzystej ilości graczy. Osoba z Bye dostanie punkty za win (3pkt) ale 0 kill pointów i 0 w SoS (4* 0pkt za loss dla Bye'a) za tą grę.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2020, 14:09 przez Uther, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: FLASHBACK! Operation Babylon
Misja 1
Babylon: A Mighty Bad Thirst
Piach... wszędzie ten pieprzony piach...
Spieczona na karku skóra daje się we znaki, a wysuszone usta twoich żołnierzy wyginają się w grymas ciągłego niezadowolenia.
Baza wypadowa pilnie potrzebuje zapasów wody bo bez niej uda kontynuować działań w regionie. Nie mówiąc o tym, że jedyne co powstrzymuje ludzi przed dezercją to to, że dookoła jest taki sam suchy piach jak i tu.
Dziś rano obserwatorzy przynieśli raport o oazie znajdującej się w zasięgu twoich wojsk... jak i zasięgu wroga...
FAQ:
- Nie można stawiać tank-trapów i skrzynek na wodzie (bo nie wolno stawiać terenów na terenach)
Babylon: A Mighty Bad Thirst
Piach... wszędzie ten pieprzony piach...
Spieczona na karku skóra daje się we znaki, a wysuszone usta twoich żołnierzy wyginają się w grymas ciągłego niezadowolenia.
Baza wypadowa pilnie potrzebuje zapasów wody bo bez niej uda kontynuować działań w regionie. Nie mówiąc o tym, że jedyne co powstrzymuje ludzi przed dezercją to to, że dookoła jest taki sam suchy piach jak i tu.
Dziś rano obserwatorzy przynieśli raport o oazie znajdującej się w zasięgu twoich wojsk... jak i zasięgu wroga...
FAQ:
- Nie można stawiać tank-trapów i skrzynek na wodzie (bo nie wolno stawiać terenów na terenach)
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2020, 23:55 przez Uther, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: FLASHBACK! Operation Babylon
Misja 2
Kondor: Fustercluck!
Przydział do Kampanii Afrykańskiej wydawał się dla was wybawieniem po mrozach, deszczu i walce miejskiej jakiej doświadczyliście w ostatnich miesiącach. Żołnierze niemal skakali z radości ale z każdym kolejnym dniem odnosisz wrażenie, że ciąży nad wami jakieś starożytne fatum.
Po długich problemach ze zdobyciem wody, zaczęły się inne problemy gorąco bardzo źle wpłynęło na morale wojsk i ich zdolność bojową. Niektórzy są tak przemęczeni, ze nie są już w stanie celnie strzelać.
Do tego cholerny piach pokazał wady naszej broni, a teraz jeszcze to...
"Konwój z paliwem zniszczony przez wroga"
Wygląda na to, że prędko nie odpoczniemy
FAQ:
- Płomienie zadają obrażenia każdemu oddziałowi który wejdzie na pole z płomieniami (aby tam stanać lub przechodząc przez nie).
- Płomienie zadają obrażenia także oddziałom które postanowią pozostać na polu (obrażenia otrzymują na koniec aktywacji w której nie zeszli z pola)
- Płomienie zadają Wybuch/1 w piechotę, Wybuch/Czacha przeciw pojazdom 1 i 2, oraz Wybuch/3 w pozostałe pojazdy.
- Jednostki ze skillem Flying nie otrzymują obrażeń jeżeli jedynie przelatują nad płomieniami
Kondor: Fustercluck!
Przydział do Kampanii Afrykańskiej wydawał się dla was wybawieniem po mrozach, deszczu i walce miejskiej jakiej doświadczyliście w ostatnich miesiącach. Żołnierze niemal skakali z radości ale z każdym kolejnym dniem odnosisz wrażenie, że ciąży nad wami jakieś starożytne fatum.
Po długich problemach ze zdobyciem wody, zaczęły się inne problemy gorąco bardzo źle wpłynęło na morale wojsk i ich zdolność bojową. Niektórzy są tak przemęczeni, ze nie są już w stanie celnie strzelać.
Do tego cholerny piach pokazał wady naszej broni, a teraz jeszcze to...
"Konwój z paliwem zniszczony przez wroga"
Wygląda na to, że prędko nie odpoczniemy
FAQ:
- Płomienie zadają obrażenia każdemu oddziałowi który wejdzie na pole z płomieniami (aby tam stanać lub przechodząc przez nie).
- Płomienie zadają obrażenia także oddziałom które postanowią pozostać na polu (obrażenia otrzymują na koniec aktywacji w której nie zeszli z pola)
- Płomienie zadają Wybuch/1 w piechotę, Wybuch/Czacha przeciw pojazdom 1 i 2, oraz Wybuch/3 w pozostałe pojazdy.
- Jednostki ze skillem Flying nie otrzymują obrażeń jeżeli jedynie przelatują nad płomieniami
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2020, 23:55 przez Uther, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: FLASHBACK! Operation Babylon
Misja 3
Babylon: Into the Dark
- Nie! Błagam! Nie każcie mi tam wracać!
Wrak człowieka w podartym mundurze zdawał się być niespełna rozumu...
Kiedy dowództwo przesłało depesze o 'informatorze', który na własne oczy widział ślady technologii Vrill na naszej planecie wszyscy spodziewali się kogoś zupełnie innego. Zamiast dzielnego wojaka, naukowca w białym kitlu czy eleganckiego szpiega, dostaliśmy obdartusa, lumpa śmierdzącego tanim alkoholem i oczami wypełnionymi szaleństwem
- Szeregowy Daniken, opanujcie się! - krzyknąłem, zmęczony jego paplaniną - Jeśli nie wyjaśnisz nam gdzie leży ta 'przeklęta' piramida i co tam widzieliście to obiecuje, że mogę otworzyć przed tobą świat cierpienia nawet tutaj na ziemii! W tym stanie i tak nigdzie was nie zabierzemy bo nie nadajecie się nawet na żywą tarczę!
Groźba nie wydała się mieć na niego żadnego wpływu. Jednakże obietnica tego, że nie będzie musiał wracać w miejsce które tak go przeraziło poskutkowała i rozwiązała język tego...
Szaleńca?
Taką mam przynajmniej nadzieję, bo jeśli to co opisał to nie tylko wymysły jego chorej głowy to czeka nas kolejna trudna przeprawa...
FAQ:
- Wszystkie konstrukty stoją na polu budynku więc mają cover jak pojazdy
- Nie można przejść przez pole objective'a dopóki żyje konstrukt
- Wszystnie konstrukty zasłaniają LoS i stanie za narożnikiem konstruktu daje cover
- Konstrukt oddaje od razu po trafieniu tj w przypadku ataku na dystans i w CC odda dwa razu, od razu po strzelaniu i od razu po CC
- Konstrukty nie zostawiają wraków
- Po zniszczeniu konstruktu pojazdy mogą dostać się do wnętrza piramidy
Babylon: Into the Dark
- Nie! Błagam! Nie każcie mi tam wracać!
Wrak człowieka w podartym mundurze zdawał się być niespełna rozumu...
Kiedy dowództwo przesłało depesze o 'informatorze', który na własne oczy widział ślady technologii Vrill na naszej planecie wszyscy spodziewali się kogoś zupełnie innego. Zamiast dzielnego wojaka, naukowca w białym kitlu czy eleganckiego szpiega, dostaliśmy obdartusa, lumpa śmierdzącego tanim alkoholem i oczami wypełnionymi szaleństwem
- Szeregowy Daniken, opanujcie się! - krzyknąłem, zmęczony jego paplaniną - Jeśli nie wyjaśnisz nam gdzie leży ta 'przeklęta' piramida i co tam widzieliście to obiecuje, że mogę otworzyć przed tobą świat cierpienia nawet tutaj na ziemii! W tym stanie i tak nigdzie was nie zabierzemy bo nie nadajecie się nawet na żywą tarczę!
Groźba nie wydała się mieć na niego żadnego wpływu. Jednakże obietnica tego, że nie będzie musiał wracać w miejsce które tak go przeraziło poskutkowała i rozwiązała język tego...
Szaleńca?
Taką mam przynajmniej nadzieję, bo jeśli to co opisał to nie tylko wymysły jego chorej głowy to czeka nas kolejna trudna przeprawa...
FAQ:
- Wszystkie konstrukty stoją na polu budynku więc mają cover jak pojazdy
- Nie można przejść przez pole objective'a dopóki żyje konstrukt
- Wszystnie konstrukty zasłaniają LoS i stanie za narożnikiem konstruktu daje cover
- Konstrukt oddaje od razu po trafieniu tj w przypadku ataku na dystans i w CC odda dwa razu, od razu po strzelaniu i od razu po CC
- Konstrukty nie zostawiają wraków
- Po zniszczeniu konstruktu pojazdy mogą dostać się do wnętrza piramidy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość