Już 10 listopada zapraszamy wszystkich na otwarte mistrzostwa Warszawy.
Gotowa jest już pierwsza misja
Czas znów rozruszać anteny i radio-operatorów! Pierwsza z proponowanych misji na zbliżające się Otwarte Mistrzostwa Warszawy!
Wrogie jednostki namierzyły wasze główne ugrupowanie i zamierzają uderzyć o zmierzchu! Nie ma czasu do stracenia, musicie wysłać sygnał alarmowy i uprzedzić siły główne o zbliżającym się zagrożeniu.
Celem misji jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa. Od początku tury 2 (raz na turę) z każdej ze stacji radarowych da się nadać meldunek. Nadanie meldunku kosztuje 2 akcje. Akcję tą może wykonać dowolna jednostka naziemna.
Gracz który do końca tury 8 nada więcej udanych meldunków wygrywa grę! W przypadku remisu wygrywa ten dowódca który wyeliminował więcej jednostek przeciwnika (według wartości punktowej).
Gracze rozstawiają 2 przeszkody przeciwpancerne w zielonej strefie (nie można ich umieszczać na antenach).
Anteny działają jak drzewa - nie da się ich zniszczyć ale blokują linię wzroku i dają osłonę przebywającym na nich jednostkom.
Otwarte Mistrzostwa Warszawy
Otwarte Mistrzostwa Warszawy
Dust or Bust!
Re: Otwarte Mistrzostwa Warszawy
Żeby umilić wam nieuchronny poniedziałek - misja druga - wydobycie.
VK od lat napędza światowy konflikt. Jego złoża zwykle występują niestety w najbardziej nieprzyjaznych miejscach na ziemi..
Nie inaczej było i tym razem. Złoże odkryte zostało w piaskach Babilonu. Musimy jak najszybciej rozpocząć wydobycie i zabrać stąd cenny surowiec.
Celem misji jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa - w formie zasobów VK. Na początku każdej tury (również pierwszej) każda z kopalni produkuje 1 znacznik VK i umieszcza na swoim polu. Znacznik można podnieść dowolną jednostką naziemną za 1 akcję (1 jednostka może mieć maksymalnie 1 znacznik). W celu jego zdobycia należy dostarczyć go do wyznaczonego punktu w swojej linii rozstawienia. Oddanie znacznika do zasobów kosztuje 1 akcję. Jednostka posiadające znacznik nie może wykonywać akcji marszu, w przypadku jej zniszczenia znacznik umieszczany jest w zasięgu 1 od niej (wybiera przeciwnik). W trakcie gry jednostka może odrzucić żeton VK żeby skorzystać z niego - tak jakby odrzucała jedną beczkę z VK Stash.
Gracz który do końca tury 8 zdobędzie więcej VK wygrywa grę! W przypadku remisu wygrywa ten dowódca który wyeliminował więcej jednostek przeciwnika (według wartości punktowej).
Gracze rozstawiają 2 przeszkody przeciwpancerne i 2 skrzynki gdziekolwiek na planszy poza budynkami i znacznikami celów (kopalniami i miejscami zrzutu)
Kopalnie nie dają dodatkowej osłony, nie blokują też linii wzroku. (na planszę można też wchodzić z pól budynku ale fotoszop odmówił współpracy i nie chciał pomalować)
VK od lat napędza światowy konflikt. Jego złoża zwykle występują niestety w najbardziej nieprzyjaznych miejscach na ziemi..
Nie inaczej było i tym razem. Złoże odkryte zostało w piaskach Babilonu. Musimy jak najszybciej rozpocząć wydobycie i zabrać stąd cenny surowiec.
Celem misji jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa - w formie zasobów VK. Na początku każdej tury (również pierwszej) każda z kopalni produkuje 1 znacznik VK i umieszcza na swoim polu. Znacznik można podnieść dowolną jednostką naziemną za 1 akcję (1 jednostka może mieć maksymalnie 1 znacznik). W celu jego zdobycia należy dostarczyć go do wyznaczonego punktu w swojej linii rozstawienia. Oddanie znacznika do zasobów kosztuje 1 akcję. Jednostka posiadające znacznik nie może wykonywać akcji marszu, w przypadku jej zniszczenia znacznik umieszczany jest w zasięgu 1 od niej (wybiera przeciwnik). W trakcie gry jednostka może odrzucić żeton VK żeby skorzystać z niego - tak jakby odrzucała jedną beczkę z VK Stash.
Gracz który do końca tury 8 zdobędzie więcej VK wygrywa grę! W przypadku remisu wygrywa ten dowódca który wyeliminował więcej jednostek przeciwnika (według wartości punktowej).
Gracze rozstawiają 2 przeszkody przeciwpancerne i 2 skrzynki gdziekolwiek na planszy poza budynkami i znacznikami celów (kopalniami i miejscami zrzutu)
Kopalnie nie dają dodatkowej osłony, nie blokują też linii wzroku. (na planszę można też wchodzić z pól budynku ale fotoszop odmówił współpracy i nie chciał pomalować)
Dust or Bust!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość