Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
ushijager
Untertoten
Posty: 5
Rejestracja: 03 lip 2017, 11:10
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Pytania nooba

Postautor: ushijager » 12 mar 2020, 10:27

Tina z hieną zostają ostrzelani moździerzem (*/1) , iloma kośćmi rzuca operator moździerza ?

Pytam w kontekście najnowszego FAQ-a, a konkretnie punktu 'SUPPORT WEAPONS / MULTIPLE MINIATURES ON THE SAME BASE'
Pozdrawiam
Ushi

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 355
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Pytania nooba

Postautor: Gothik » 12 mar 2020, 15:55

Tina z Hieną są traktowani jako pojedyncza figurka - odzwierciedla to 6 HP. Tak więc moździerz strzela do nich jedną kostką.
Dust Archives - https://1drv.ms/u/s!AqaoVyYEuTkXmGI1itH ... 7?e=kJxiEF

Maszeruj albo zdychaj!

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 506
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Pytania nooba

Postautor: JaQbek » 13 mar 2020, 12:51

Jedna podstawka = jeden model.
Wyjątkiem jest Support Weapon (musi być skill na karcie) gdzie na jednej podstawce jest tylu ludków ile punktów życia pozostało na karcie.
Bro, do you even blitz ?

Graber
Untertoten
Posty: 66
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 29 maja 2020, 14:58

1. Jeżeli oddział artylerii 4 ludków, strzela z broni palnej oraz z moździerza, to ilu może strzelić a ilu obsługuje moździerz ?

2. Jeśli oddział w camo deklaruje ruch i strzał to reakcje można wykonać w zasięgu 1,2 pól a nie jak zwykle 4 pól, ponieważ ruch nie ściąga camo ?

3. Czy akcje specjalne jak np. Officerska albo akcje związane z scenariuszem ściągają camo ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1209
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 29 maja 2020, 16:33

1. Zobacz pod support weapons ale chyba wtedy 2 obowiązkowo używa moździerza.
2.Tak
3.W zasadzie camo jest wyraźnie napisane CO NIE ściąga. Więc IMO wszystkie inna akcje camo usuwają.
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 66
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 29 maja 2020, 23:14

1. Zgadza się.
"They use a two-man team to fire the Support Weapon."
Ale najlepsze jest to co jest napisane dalej :D
"Although one can do so in an emergency."
To ja prosze o wytłumaczenie tego tekstu :)
Kiedy ?

MirAss
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 29
Rejestracja: 15 kwie 2016, 00:09

Re: Pytania nooba

Postautor: MirAss » 30 maja 2020, 12:42

Chodzi o sytuację, kiedy z oddziału zostanie tylko jeden żołnierz, wtedy wyjątkowo poradzi sobie sam.
Ale w FAQ jest
As mentioned in DUST 1947 rules ... Support Weapon itself also can be manned by only one miniature
Czy to jest potwierdzenie tego wyjątku, czy zmiana zasady?
I have a million ideas. They all point to certain death.

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 506
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Pytania nooba

Postautor: JaQbek » 31 maja 2020, 10:46

Jest to potwierdzenie.
Jeden gość może obsługiwać broń wsparcia tylko jeśli jest ostatnim żywym.
Bro, do you even blitz ?

Graber
Untertoten
Posty: 66
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 24 cze 2020, 21:30

1. Czy nowa umiejętność alianckich samolotów Bombing Run oprócz tego że bije w 4 pola przy użyciu całej amunicji to ściąga też infantry save podobnie jak artyleria ?

2. Czy heli/samoloty mogą być naprawiane tak jak pojazdy ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1209
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 25 cze 2020, 17:11

1. Nie, to działa podobnie do bomby kierowanej z lataczy Axis - duży zasięg działania ale nie usuwa infantry save jak arta. Nie ma też nic o tym wspomniane w zasadach.
2. Nie, na tą chwilę zgodnie z zasadami nie ma takiej możliwości.
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości