Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
przemosan
Untertoten
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2018, 21:07

Re: Pytania nooba

Postautor: przemosan » 07 sty 2020, 08:28

Same limitki, bez możliwości dostania w normalnym sklepie, Ale dno

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 496
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Pytania nooba

Postautor: JaQbek » 07 sty 2020, 10:29

Do pierwszego to znalazłem nazwę - JOYFUL MECHANIC CREW - MODEL KIT, także ja tam nie wiem czy to jest Justine&Co ;)
Bro, do you even blitz ?

przemosan
Untertoten
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2018, 21:07

Re: Pytania nooba

Postautor: przemosan » 07 sty 2020, 14:30

Chyba czas najwyższy zacząć robić konwersje

przemosan
Untertoten
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2018, 21:07

Re: Pytania nooba

Postautor: przemosan » 08 sty 2020, 04:51

Takie pytanie, jak wiadomo najemniczki mogą występować we wszystkich armiach, jako dodatek nie tracąc bonusu jeśli nie przekroczyły 25%.
A czy działa to w drugą stronę?. Czyli jak mam blokową armię mercenaries to mogę wziąść jakieś inne jednostki np. Ndak lub specnaz jako sojuszników w ramach tych 25% czy to nie możliwe i mercenaries muszą walczyć samodzielnie bez dodatków

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 339
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Pytania nooba

Postautor: Gothik » 08 sty 2020, 08:57

Niemożliwe.
Dust Archives - https://1drv.ms/u/s!AqaoVyYEuTkXmGI1itH ... 7?e=kJxiEF

Maszeruj albo zdychaj!

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1179
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 08 sty 2020, 11:51

Ale możesz brać captured vehicles
Dust or Bust!

Muad
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 14
Rejestracja: 29 kwie 2019, 19:42

Re: Pytania nooba

Postautor: Muad » 09 sty 2020, 10:28

Czy bohater będący Pilotem pojazdu po jego zniszczeniu może w trakcie rozgrywki wskoczyć do drugiego?

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 339
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Pytania nooba

Postautor: Gothik » 09 sty 2020, 15:27

Muad pisze:
09 sty 2020, 10:28
Czy bohater będący Pilotem pojazdu po jego zniszczeniu może w trakcie rozgrywki wskoczyć do drugiego?
Nie.
Dust Archives - https://1drv.ms/u/s!AqaoVyYEuTkXmGI1itH ... 7?e=kJxiEF

Maszeruj albo zdychaj!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości