Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
przemosan
Untertoten
Posty: 11
Rejestracja: 18 lis 2018, 21:07

Re: Pytania nooba

Postautor: przemosan » 11 paź 2019, 17:23

po mojemu to z dymem powinno być tak ze artyleria nie możne strzelać na pole z dymem, ale może strzelać na pole przed dymem i tym samym ranić jednostki w pierwszym rzędzie dymu.

druga sprawa to czy jednostka która posiada 3 akcje, może wysiąść z pojazdu, strzelić i wsiąść do pojazdu z powrotem??? wydaje mi sie ze nie bo 2x robi ruch, no ale

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1153
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 12 paź 2019, 00:00

To co kto by chciał a co jest w zasadach to 2 różne rzeczy ;) Z resztą wtedy dym byłby stanowczo za mocny już..

To co opisujesz to 2 różne ruchy - nie do wykonania z tego powodu.
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 48
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 19 paź 2019, 05:03

Czy można jakoś naładować broń typu Rocket Pod/Heavy Bomb w heli/samolotach ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1153
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 19 paź 2019, 09:50

A w jaki sposób ? :D

Nie ma obecnie zasad które by na to pozwalały
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 48
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 19 paź 2019, 13:02

No też szukałem :D i .... lipa :lol:

Graber
Untertoten
Posty: 48
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 31 paź 2019, 00:36

Apka pokazuje że można zamienić mechy z danego plutonu blokowego/frakcyjnego na mechy najemnicze. NIC o tym nie widziałem w FAQ :D
Pytanie można czy nie ?
Obrazek

Uther
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2018, 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania nooba

Postautor: Uther » 31 paź 2019, 16:48

Imho nie możesz

Po pierwsze apka ma masę powracających błędów więc w kwestiach zasadowych nie warto się nią sugerować

Po drugie na przykładzie plutonu PT-47 gdzie wcześniej mogły być tylko blokowe PT a potem specjalnie dodano opcję użycia tego na PT Spetsnazowych czy PT PLA zakładam, że mechy w plutonie muszą się wywodzić z danej konkretnej frakcji na którą oryginalnie pozwala pluton.

Jeśli mówimy o ciekawych zastosowaniach Captured Vehicles to Ozz potwierdzał jakiśczas temu, że umożliwiają one wzięcie pojazdu normalnie dostępnego w innej niż nasza frakcji. Np mając armię Red Guardu mogę wziąć najemiczą Natashę TSH (normalnie dostępną tylko w Spetsnazie) bez łamania bonusu frakcyjnego.
Trzeba jednak pamiętać że wersje najemnicze mają inne koszty punktowe itp.

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 474
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Pytania nooba

Postautor: JaQbek » 31 paź 2019, 20:25

Nie tyle najemnicze co Captured Vechicles. Lista takich pojazdów jest w podręczniku. Należy jednak pamiętać o dodatkowym koszcie 2AP aby ich użyć.
Bro, do you even blitz ?

MirAss
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 26
Rejestracja: 15 kwie 2016, 00:09

Re: Pytania nooba

Postautor: MirAss » 31 paź 2019, 23:36

Możesz podmienić 1 oddział/pojazd na najemniczki (instrukcja strona 41: Using mercenaries in platoons). Trzeba tylko pamiętać, żeby klasa pancerza najemniczek nie była niższa od oryginału.
I have a million ideas. They all point to certain death.

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 474
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Pytania nooba

Postautor: JaQbek » 01 lis 2019, 10:42

Racja. Pomerdało mi się budowanie plutonu z niezależną od tego listą Captured Vechicles.
Bro, do you even blitz ?


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość