Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 06 cze 2019, 09:02

Pytanko :D
1. Czy dołączenie oficera bez skilla general do command squadu daje 2 rzuty kością na 1 akcje oficerską ?
2. A z skillem general to w Sumie wyszło by:
3 akcje oficerskie każda 2 kośćmi ?

Muad
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 11
Rejestracja: 29 kwie 2019, 19:42

Re: Pytania nooba

Postautor: Muad » 06 cze 2019, 09:10

Oficer nic nie wnosi do Command Squadu

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 13 cze 2019, 01:45

Czy można przerzucać już przerzucone rzuty ?
Czyli po ataku mierzonym używam skilla lucky. :roll:

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 332
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Pytania nooba

Postautor: Gothik » 13 cze 2019, 09:31

Można.
Dust Archives - https://1drv.ms/u/s!AqaoVyYEuTkXmGI1itHsmXhN8JV7?e=kJxiEF

Maszeruj albo zdychaj!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 23 lip 2019, 00:22

1.Czy można łączyć bohaterów najemników z oddziałami innych frakcji ?
2. Można posiadać kilka oddziałów Rosie's crew w armii ?

Pytania które narodziły się podczas ostatniej gry, niby proste i jasne ale potrzebuje potwierdzenia :D
3. Czy A widzi B ? https://zapodaj.net/24526b1217cf2.png.html
4. Jeżeli bohater może stanąć na polu z mechem to czy mech może stanąć na polu z bohaterem.

Z góry Dziękuje. ;)
Więcej pytań wkrótce. 8-)

Uther
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 41
Rejestracja: 27 lis 2018, 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania nooba

Postautor: Uther » 23 lip 2019, 15:47

Ad1. Tak o ile mają tą samą klasę pancerza
Ad2. Jeśli nie są unique to tak
Ad3. Nie ponieważ dwa narożniki są zasłonięte. Patrząc od A lewą zasłania ściana, a prawą narożnik budynku
Ad4. AFAIK Tak, sojuszniczy mech moze dzielic pole z sojuszniczym bohaterem ale to lepiej zeby ktos potwierdzil bo nie zwykłem biegać bohaterami bez squadu. W razie czego przez wrogie jednostki nie mozesz przechodzic bez trailblazera.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 25 lip 2019, 17:17

Dowolna liczba herosów mieści się na jednym polu i może na dzielić z jedną normalną jednostką naziemna. :ugeek:
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 31 lip 2019, 21:24

Czy jak zgrabne rączki najemniczek, ze składu
JUSTINE & CO. MAINTENANCE CONTRACTORS WZ. 3 uzbroje w thompsony, bez zbędnych ulepszeń jak skrzyneczki to mógłbym je wystawić jako Rosie's crew ? :roll:
Szukałem zestawu broni z thompsonami.
Nie ma czy przeoczyłem ? :?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 07 sie 2019, 14:11

Jeśli będą dobrze uzbrojone to powinno dać radę. Tylko nie ma luźnych tomphsonów na tą chwilę :(
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 21 sie 2019, 17:34

Przeciwnik ma 16 aktywacji.
Ja mam 13.
Wygrałem rzuty na inicjatywę, prosze go aby zaczął oraz zrównał się aktywacjami.
Ile aktywacji wykonuje przed moim pierwszym ruchem 3 czy 4 ? :D


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości