Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Graber
Untertoten
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 06 cze 2019, 09:02

Pytanko :D
1. Czy dołączenie oficera bez skilla general do command squadu daje 2 rzuty kością na 1 akcje oficerską ?
2. A z skillem general to w Sumie wyszło by:
3 akcje oficerskie każda 2 kośćmi ?

Muad
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 10
Rejestracja: 29 kwie 2019, 19:42

Re: Pytania nooba

Postautor: Muad » 06 cze 2019, 09:10

Oficer nic nie wnosi do Command Squadu

Graber
Untertoten
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 13 cze 2019, 01:45

Czy można przerzucać już przerzucone rzuty ?
Czyli po ataku mierzonym używam skilla lucky. :roll:

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 319
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Pytania nooba

Postautor: Gothik » 13 cze 2019, 09:31

Można.
Dust Archives - https://1drv.ms/f/s!AqaoVyYEuTkXmGLijNNpPYTRzU1D

Maszeruj albo zdychaj!

Graber
Untertoten
Posty: 16
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 23 lip 2019, 00:22

1.Czy można łączyć bohaterów najemników z oddziałami innych frakcji ?
2. Można posiadać kilka oddziałów Rosie's crew w armii ?

Pytania które narodziły się podczas ostatniej gry, niby proste i jasne ale potrzebuje potwierdzenia :D
3. Czy A widzi B ? https://zapodaj.net/24526b1217cf2.png.html
4. Jeżeli bohater może stanąć na polu z mechem to czy mech może stanąć na polu z bohaterem.

Z góry Dziękuje. ;)
Więcej pytań wkrótce. 8-)


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości