Kto pyta nie błądzi...

Dyskusja ogólna o wszystkim co związane z DUST.
Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 206
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: Kto pyta nie błądzi...

Postautor: Najemnik_001 » 20 mar 2016, 19:02

Nasz turniej w Polsce jest właściwie oficjalnym turniejem europejskim więc raczej nie :P
Jak piechota to najcięższa :D

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kto pyta nie błądzi...

Postautor: Marek L. » 20 mar 2016, 21:04

Lokalne rozgrywki to jak kto woli. Na mistrzostwach EU które są u nas w czerwcu na pewno nie przejdzie.
Dust or Bust!

Bielkins
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 52
Rejestracja: 29 lut 2016, 20:10

Re: Kto pyta nie błądzi...

Postautor: Bielkins » 18 kwie 2016, 21:15

Jako, że tytuł tego tematu jest odpowiedni, to tu zadam pytanie.
Jak wygląda sprawa obsługi klienta-reklamacji przez producenta?
Mam wybrakowany model (brak jetpacka u jednego z Grimreapers) i zastanawiam się co mogę z tym zrobić?

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 359
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Kto pyta nie błądzi...

Postautor: Gothik » 19 kwie 2016, 10:19

Zrób zdjęcie i napisz maila na info@dustgame.com. W ciągu dwóch-trzech tygodni wyśla Ci nową figurkę. Bardzo rzetelna i sprawdzona obsługa - raz dostałem od nich za darmo nawet cały samolot, bo na kupionym miałem odciski paluchów malującego :)
Dust Archives - https://1drv.ms/u/s!AqaoVyYEuTkXmGI1itH ... 7?e=kJxiEF

Maszeruj albo zdychaj!

Bielkins
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 52
Rejestracja: 29 lut 2016, 20:10

Re: Kto pyta nie błądzi...

Postautor: Bielkins » 19 kwie 2016, 11:14

Dziękuję za informację, wieczorem sobie do nich napiszę.


Wróć do „Dyskusja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości