Mercenaries - Nowe Pojazdy

Dyskusja ogólna o wszystkim co związane z DUST.
K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 433
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: K-man » 01 paź 2017, 19:27

Takie oto bestyjki nadchodzą :)
Obrazek

I jeszcze karty do nich
Obrazek

Obrazek

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 263
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Panda » 01 paź 2017, 21:09

Mi się podobają, jak tylko je zrobić/zdobyć? Uchylisz rąbka tajemnicy?
Jołki połki! :twisted:

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 974
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Marek L. » 01 paź 2017, 23:07

Modele będą jako kompletne pojazdy w najbliższym transporcie.
Pokochałem koleżankę w rozpinanym od góry kostiumie ...
I ten mobliny moździerz...
Dust or Bust!

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 433
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: K-man » 01 paź 2017, 23:27

No i rąbek tajemnicy uchylony. :)

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 263
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Panda » 02 paź 2017, 08:21

Jeżeli miałbym wybierać to artyleria bardziej mi leży. Statsowo i hmm... modelowo, ale drugi sprzęt też nie w kij pierdział. 22 kostki przeciw piechocie na Scoucie? fajne fajne. Lekkiego mecha też otworzy.

Kierunek, w którym każda frakcja, nacja ma dostęp do mobilnej artylerii uważam za słuszny. Jednakowoż śmiem stwierdzić, że najbardziej na owych modelach skorzystają alianci.

Słuszny ruch ze strony Dust studio.
Jołki połki! :twisted:

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 974
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Marek L. » 02 paź 2017, 09:27

Hmm ja wiem.
Jednak są dość podobne do Reckon Mickeyów z ostatniego rzutu modeli.
Inna sprawa że są bardziej dokokszone, ale też droższe. Trzeba by posiedzieć nad rozpiską, na pewno mobilny moździerz za 4 punkty więcej to coś ciekawego - chociaż pewnie widziałbym go prędzej w Blutekreuz :D
Dust or Bust!

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 263
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Panda » 02 paź 2017, 09:58

Też racja. Blutkreuz lubi dym jak koń owies :)
Jołki połki! :twisted:

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 420
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: JaQbek » 02 paź 2017, 20:46

Okiem niemieckiej marudy ;)

Pulweryzator (cokolwiek by to znaczyło) za 14pt jest ciekawą opcją do zastąpienia Stummela. Mniejszy i podobne uzbrojenie. Jako tani awaryjny pepanc także.

MaszynkaDoMjensa - jakoś na razie mnie nie przekonuje. Są tańsze i lepsze artylerie w bloku czy frakcjach. Chyba, że ma występować jako artyleria szturmowa.
Bro, do you even blitz ?

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 263
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Panda » 02 paź 2017, 21:20

Herr JaQbek, w aliantach to moździerz jest, a nie artyleria, więc wolę taką. Fakt, że nie zreaktywuję tego z plutonu (bo pluton reaktywuje M3), ale lepsze to niż bydlę na 4 pola. Nej? ;)
Jołki połki! :twisted:

Seneszal
Ochotnik
Posty: 207
Rejestracja: 15 mar 2016, 08:27

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Seneszal » 03 paź 2017, 08:33

Meatgrinder jako arta dla BK, ciekawa opcja. Nie straci się bonusu frakcyjnego a dym trzeba robić. Ma też karabiny maszynowe do czyszczenia z piechoty, to też przydatne dla BK. Szkoda tylko że kosztuję aż 13 punktów, ale można to zrozumieć.
Marku, a czy w transporcie tym lub następnym przewidujesz samego Wreckera?


Wróć do „Dyskusja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość