Mercenaries - Nowe Pojazdy

Dyskusja ogólna o wszystkim co związane z DUST.
Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Marek L. » 03 paź 2017, 08:51

Nie ma go jako odzielnej jednostki w planach wydawniczych na najbliższe miesiące.
Co z resztą byłoby ruchem dziwnym biorąc pod uwagę te konstrukcje. Jeśli się pojawi to w późniejszym terminie.
Dust or Bust!

balint
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: balint » 03 paź 2017, 09:29

Czy jeśli ten mech z modźierzem rąbnie po kontrolą obserwatorów, to rozumiem, że może to zrobić tylko z moździerza i tym samym traci możliwość ataku z reszty uzbrojenia?

Seneszal
Ochotnik
Posty: 223
Rejestracja: 15 mar 2016, 08:27

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Seneszal » 03 paź 2017, 10:15

pewnie tak, dlatego lepiej używać go do dymu + strzelać do piechoty

Gothik
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 359
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Gothik » 03 paź 2017, 10:26

A ja swoim zwyczajem trochę pomarudzę... Znowu kanibalizm i mielenie starych modeli. Podwozie do M3 funkcjonuje w tej grze od samego początku (old coffin box, anyone?), czyli od 2010 roku. W tym czasie na jego bazie zaproponowano nam - Herr Jakubełe pewnie mnie poprawi - z 15 różnych konfiguracji, które chętnie bym wymienił na 1-2 zupełnie nowe sculpty. Jeszcze teraz ten możdzierz (!) wystający z dziury po wieżyczce... Czekam na Mickeye XIV, XXXVII i MCMXIV strzelające z kijów od szczotek ekipy Justine, wyrzutni zombiakowych power fistów i armata strzelajacą główkami kapusty a la Drużyna A :(
Dust Archives - https://1drv.ms/u/s!AqaoVyYEuTkXmGI1itH ... 7?e=kJxiEF

Maszeruj albo zdychaj!

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 456
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: K-man » 03 paź 2017, 11:49

A to ja jestem mniej wymagajacy. Tym bardziej że podwozie aliantów bardzo mi pasuje. Ja to chce je choćby na półkę

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 508
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: JaQbek » 03 paź 2017, 16:15

Herr JaQbek, w aliantach to moździerz jest, a nie artyleria, więc wolę taką. Fakt, że nie zreaktywuję tego z plutonu (bo pluton reaktywuje M3), ale lepsze to niż bydlę na 4 pola. Nej? ;)
Jeden rabin powie tak, a drugi powie nie ;)
Najemniczy mech ma jeden moździerz czyli jeden wybuch/1 do piechoty. Czyli siła ta sama co zwykły moździerz, a koszt większy.
Long Toma nie porównywałbym do tego bo to jest jakaś sroga pomyłka i nigdy nie powinno to wyjść do użytku publicznego - wielka locha z 3 ckmami o artyleryjskiej sile zwykłego moździerza...
Znowu kanibalizm i mielenie starych modeli. Podwozie do M3 funkcjonuje w tej grze od samego początku (old coffin box, anyone?), czyli od 2010 roku. W tym czasie na jego bazie zaproponowano nam - Herr Jakubełe pewnie mnie poprawi - z 15 różnych konfiguracji, które chętnie bym wymienił na 1-2 zupełnie nowe sculpty.
Powiem tylko tyle że to są podwozia Recon Mickey'ów więc nie znowu taka nowość ;) Żartuje, różnica jest tylko w tym, że zamiast wieży jest wanna z 3 miejscami do wstawienia uzbrojenia.
Rozumiem, że recykling jest zły i to prawda. Ale z drugiej strony to nie jest żaden z bloków, który opracowuje nowe technologie, tylko zbieranina żądnych Twoich pieniędzy ponętnych babeczek, które zbierają i kupują szroty od mocarstw i klecą z tego co się da. Dlatego recykling z miksem uzbrojenia jest dla mnie jak najbardziej na miejscu.
Bro, do you even blitz ?

Xzanu
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 504
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontakt:

Re: Mercenaries - Nowe Pojazdy

Postautor: Xzanu » 03 paź 2017, 16:18

Zgadnijcie kto ma dwa kciuki, Blutkreuz i lubi cycki :D
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -


Wróć do „Dyskusja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości