![Żartowanie z kogoś :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kto pyta nie błądzi...
- Najemnik_001
- Ochotnik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21
Re: Kto pyta nie błądzi...
Nasz turniej w Polsce jest właściwie oficjalnym turniejem europejskim więc raczej nie ![Żartowanie z kogoś :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Żartowanie z kogoś :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jak piechota to najcięższa ![Duże szczęście, bardzo dobry humor :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Duże szczęście, bardzo dobry humor :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Kto pyta nie błądzi...
Lokalne rozgrywki to jak kto woli. Na mistrzostwach EU które są u nas w czerwcu na pewno nie przejdzie.
Dust or Bust!
Re: Kto pyta nie błądzi...
Jako, że tytuł tego tematu jest odpowiedni, to tu zadam pytanie.
Jak wygląda sprawa obsługi klienta-reklamacji przez producenta?
Mam wybrakowany model (brak jetpacka u jednego z Grimreapers) i zastanawiam się co mogę z tym zrobić?
Jak wygląda sprawa obsługi klienta-reklamacji przez producenta?
Mam wybrakowany model (brak jetpacka u jednego z Grimreapers) i zastanawiam się co mogę z tym zrobić?
Re: Kto pyta nie błądzi...
Zrób zdjęcie i napisz maila na info@dustgame.com. W ciągu dwóch-trzech tygodni wyśla Ci nową figurkę. Bardzo rzetelna i sprawdzona obsługa - raz dostałem od nich za darmo nawet cały samolot, bo na kupionym miałem odciski paluchów malującego ![Szczęście, dobry humor :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Szczęście, dobry humor :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Kto pyta nie błądzi...
Dziękuję za informację, wieczorem sobie do nich napiszę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości