Testowaliśmy ostatnio 1-szą cześć podwójnego scenariusza na 4 osoby, który ma być rozgrywany jako urozmaicenie dla graczy podczas zbliżajacych się czerwcowych mistrzostw Europy w Dust Tactics w Warszawie. Dowiedzieliśmy się głównie tego, że musi być czterech graczy (testowaliśmy tylko w trzech), bo inaczej łatwo o zachwianie równowagi Cele pierwszego scenariusza jest dotarcie do piramidy, stojącej na połączeniu rogów czterech plansz. Jednostki, którym się to uda "schodzą do podziemi" i wezmą udział w drugiej części, starciu o artefakt Vrillów... Więcej detali już niebawem.
Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2016, 16:12 przez Gothik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Obrazków nie widzę
Re: Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Widzę ten sam problem, który ja miałem, więc, że się powtórzę: jak wrzucisz zdjęcia na "wrzucaj.net" to po otwarciu fotki pod spodem masz dwie zakładki: "informacje" i "kody osadzania". wybierasz "kody osadzania" , kopiujesz "adres grafiki" i wklejasz tak jak pisał Marek. Ot i wszystko. Mam nadzieję, że pomoże
Re: Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Ok, trochę naokoło, ale problem rozwiązany
Re: Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Scenariusz jest naprawdę fajny pomimo, że graliśmy na 3 graczy. Pozwoliło to Gothikowi władować większość swoich wojsk do podziemia gdy ja z Markiem walczyliśmy między sobą.
Elementy jakie należałoby dopracować to:
- umiejscowienie drzew przy samej piramidzie (zigguraciku )
- wykorzystanie terenu 2D który jest wydrukowany na winylach
Myślę, że największą frajdą będzie druga część w podziemiach którą będziemy rozgrywać z jednostek którym udało się dostać do środka. Przy 4 graczach i większej interakcji na górze, będzie dosyć wesoło na dole, gdy okaże się, że zostały nam mało użyteczne jednostki albo nie byliśmy w stanie "załadować" ich na dół (zasada do pojazdów - tylko 3 klasa i niższe mogą zjechać na dół).
Elementy jakie należałoby dopracować to:
- umiejscowienie drzew przy samej piramidzie (zigguraciku )
- wykorzystanie terenu 2D który jest wydrukowany na winylach
Myślę, że największą frajdą będzie druga część w podziemiach którą będziemy rozgrywać z jednostek którym udało się dostać do środka. Przy 4 graczach i większej interakcji na górze, będzie dosyć wesoło na dole, gdy okaże się, że zostały nam mało użyteczne jednostki albo nie byliśmy w stanie "załadować" ich na dół (zasada do pojazdów - tylko 3 klasa i niższe mogą zjechać na dół).
Bro, do you even blitz ?
Re: Under The Pyramid - testy scenariusza na 4 os.
Ech mój biedny Six Shooter zabity przez głupiego Hansa..
Mi najbardziej podobała się z tego wszystkiego rozkmina "Zabić więcej wojska przeciwnikowi czy ładować swoich pod ziemię?"
Mi najbardziej podobała się z tego wszystkiego rozkmina "Zabić więcej wojska przeciwnikowi czy ładować swoich pod ziemię?"
Dust or Bust!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości