Pytanie o SERGEI‚a
Pytanie o SERGEI‚a
Mam pytanie do kolegów wspol graczy czy któryś z was używał czołgu SERGEI? Jeśli tak to z jakim efektem? Pozatym chciałem spytać wszystkich o przemyślenia dotyczące tego pojazdu - czy warto?
-
Kapitan Moralność
- Untertoten
Re: Pytanie o SERGEI‚a
Pomijam fakt, że w końcu chciałbym go zobaczyć na stole jako model to:
- tani jak na tak wytrzymałego bydlaka
- dobrze odgania piechotę
- edit: brak plusa
On nie jest do trafiania, on jest do straszenia przeciwnika że mógłby trafić.
No i najważniejsze - szekle. Wieki i efektowny model za 220 zł, a mój gówniany mały RSO 120 zł.
- tani jak na tak wytrzymałego bydlaka
- dobrze odgania piechotę
- edit: brak plusa
On nie jest do trafiania, on jest do straszenia przeciwnika że mógłby trafić.
No i najważniejsze - szekle. Wieki i efektowny model za 220 zł, a mój gówniany mały RSO 120 zł.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2018, 09:51 przez Kapitan Moralność, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie znam się ... to się wypowiem.
Z Sergim jest jak z suvem w centrum ... fajna bryka ... wszystko spoko ... ale zaparkuj to sensownie
Ale czekam na następne uwagi
Z Sergim jest jak z suvem w centrum ... fajna bryka ... wszystko spoko ... ale zaparkuj to sensownie

Ale czekam na następne uwagi

Ale co prawda to prawda jego cena jest wielką zaletą! 

Ja tylko dodam, że Sergei ma nieruchomą wieżę. Strzela tylko do przodu.
W stylu Sashy Grey powiem - jedna rura, nie dotykam 
Ale do konkretów.
6 klasa to nie 7 i nadal schodzisz na dwa trafione panzerfausty. Wiem, wiem dmg res, jasne. Zostałbym przy Mao, Iosefie ew. Aleksandrze, bo one to przynajmniej konkretne pierdolnięcie na stole. Sergei i 15 kostek do piechoty bez cechy grenade to lipa - już Sabotuersi wysrywają 20...