Więc chciałbym zaprezentować swój pomysł na gwardyjską armię na 125 punktów.
Nad wersją na 100 punktów muszę jeszcze pomyśleć.
Armia typowo fanowska do pogrania, bez spiny i wybujałych oczekiwań na wyniki.
Więc - podstawą jest gwardyjski pluton piechoty w składzie:
1. Red guard command squad - 11 pkt
2. Red guard anti-tan squad - 7 pkt
3. Red guard assault squad - 7 pkt
4. Red guard assault squad - 7 pkt
5. Red guard assault squad - 7 pkt
6. Red guard assault squad - 7 pkt
Resztę piechoty uzupełniają żabki:
7. Steel guard assault squad - 13 pkt
8. Steel guard fire suppor squad - 15 pkt
Oraz maszyny:
9. Babushka - 14 pkt
10 Matrioshka - 16 pkt
Nie brakuje również bohaterów:
11. Winter Child - 21 pkt
12. Gual-lo - 13 pkt (to z bonusu, o ile 10% ze 125 pkt to nadal 12,5 pkt zaokrąglane do 13 pkt).
Wersję 100 pkt podam.
Natomiast jestem ciekaw Waszych opinii na powyższe. Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane.
Idzie gwardia, idzie
Re: Idzie gwardia, idzie
I stupunktowa modyfikacja:
1. Red guard command squad - 11 pkt
2. Red guard anti-tan squad - 7 pkt
3. Red guard assault squad - 7 pkt
4. Red guard assault squad - 7 pkt
5. Red guard assault squad - 7 pkt
6. Red guard assault squad - 7 pkt
7. Red guard sniper squad - 9 pkt
8. Babushka - 14 pkt
9. Matrioshka - 16 pkt
10. Guai-Lo - 13 pkt (dołączony do snajperów)
11. Koshka - 7 pkt z bonusu (dołączona do mecha)
Tylko 9 aktywacji, ale czemu by sobie nie zagrać.
Dlaczego Guai-Lo do snajperów? Niech idą i strzelają z mierzonego, dzięki czemu trafiają na dwóch rezultatach.
1. Red guard command squad - 11 pkt
2. Red guard anti-tan squad - 7 pkt
3. Red guard assault squad - 7 pkt
4. Red guard assault squad - 7 pkt
5. Red guard assault squad - 7 pkt
6. Red guard assault squad - 7 pkt
7. Red guard sniper squad - 9 pkt
8. Babushka - 14 pkt
9. Matrioshka - 16 pkt
10. Guai-Lo - 13 pkt (dołączony do snajperów)
11. Koshka - 7 pkt z bonusu (dołączona do mecha)
Tylko 9 aktywacji, ale czemu by sobie nie zagrać.
Dlaczego Guai-Lo do snajperów? Niech idą i strzelają z mierzonego, dzięki czemu trafiają na dwóch rezultatach.
- Najemnik_001
- Ochotnik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21
Re: Idzie gwardia, idzie
Steel Guard sniper squad a właściwie Steel Death7. Red guard sniper squad - 9 pkt
Tylko 9 aktywacji, ale czemu by sobie nie zagrać.
Dlaczego Guai-Lo do snajperów? Niech idą i strzelają z mierzonego, dzięki czemu trafiają na dwóch rezultatach.
9 aktywacji? Panie to jest dużo
Guai-lo do snajperów no może idea zacna na długich mapach ale na mniejszych to lepiej dać go do czegoś z większą ilością kostek albo samego Guai-lo zamienić na Steel Tornado
A tak to spoko chociaż wolał bym mieć czołg zamiast tych mechów ;p
Jak piechota to najcięższa
Re: Idzie gwardia, idzie
Z Guai-Lo będę jeszcze testował.
Natomiast tak, czołg jest lepszy, ale to typowo fun'owa armia.
Natomiast tak, czołg jest lepszy, ale to typowo fun'owa armia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości