Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Zestawy armii oraz ich propozycje.
balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 190
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: balint » 19 maja 2017, 14:16

Powiem Ci, że mając na względzie rozmaite walce jakie mogę spotkać, szykowałem swoją armię tak, aby przetwała tą pierwszą, dwie krytyczne tury ;)

Hmm.... 10 aktywacji, z czego samoloty nie zajmują celów. ;)

Inna sprawa, że jak przeglądam karty do Lufwaffe, to złość mnie ogarnia, jak słaby jest teraz zwykły Wermacht... Ja rozumiem, że nowe armie muszą zapewniać nowe opcje, ale to jest przegięcie.

Seneszal
Untertoten
Posty: 138
Rejestracja: 15 mar 2016, 08:27

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: Seneszal » 19 maja 2017, 15:00

no niestety, te stare frakcje mają najmniej "bajerów". Przykładem jest mech Heinrich/ Herman. Blokowy ma tylko działka p-lot, tropikalne mają jeszcze karabin a wersja Luftwaffe miotacz płomieni. Podobnie z umiejętnościami. itd itp.
Rozumiem, że jest to robione po to, aby ludzie kupowali nowe oddziały ale szkoda, że twórcy zapominają o starych jednostkach.

balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 190
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: balint » 19 maja 2017, 15:11

O to chodzi. Nowe jednostki mogą być ładniejsze (lepsza technologia wykonania), posiadać nowe umiejętności (rozwój gry), być nieco silniejsze/nieco tańsze (zanęta do zakupu), natomiast tutaj jest to jednak zaburzone. Oddział piechoty Lufwaffe za 9 punktów z masą ciężkich karabinów? Przesada...

Ze starych armii to chyba tylko ruska piechota wytrzymała próbę czasu. Frontoviki czy Ochotniki to nadal bardzo użyteczne oddziały.

Xzanu
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 168
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontaktowanie:

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: Xzanu » 19 maja 2017, 16:41

no fakt, strasznie biedne te blokowe HermanyHeinrichy.

Ale z drugiej strony na razie do Luftwaffe jest mało dostępnych jednostek. Gdyby nie samolot to bym musiał mocno dublować jednostki do rozpiski.

Samoloty poza tym nie są do zajmowania celów a od ich eliminowania ;)
Wóda, Dust i Heavy Metal

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 721
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: Marek L. » 19 maja 2017, 19:13

Kocham takie płacze na blokowe oddziały :D
Szczególnie że Luftwaffe dostaje jak na razie na wszystkich turniejach srogi WPR.
Jeszcze jakbyście grali w grę 5-6 lat to rozumiem ale w obecnych czasach nikt nie kazał wchodzić w blok bo wiadomo że premiowane są frakcje - taki był zamysł całego 1947, blok ma stanowić dodatek. Opcji jest dużo nikt nie zmusza, szczegółnie biorąć pod uwagę uniwersalność jednostek blokowych w porównaniu do frakcyjnych. Widać to było ostatnio w walce moich Marines z blokowymi oddziałami Marcina. Bidny blokowy panzer IV taki kutwa bezużyteczny całą grę zrobił a moja frakcja mogła pójść nie powiem gdzie :evil:
Dust or Bust!

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 349
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: JaQbek » 19 maja 2017, 19:50

SturmKonig - najtwardsza pelotka i maszynka do mielenia piechoty ustępująca tylko Mao;

Flammluther - najtwardszy skurwysyn z podwójnymi miotaczami ognia. Na jeden raz to tylko Devastator ma szansę sprzątnąć go.

Recon Sturmgrenadiers (Ghosts) - sam Olivier przyznał na zeszłych mistrzostwach, że nie ma w grze bardziej uniwersalnego oddziału.

Duet snajperski - która frakcja ma jeszcze snajperów ? Nie słyszę ?

Lothar - szukam drugiej równie taniej artylerii z podwójnym wybuchem, ckmem i taką klasą pancerza

Flak Grenadiers - nie ma drugiego takiego oddziału który ma 6/2 lub razem z salwą 12/2 do pojazdów latających (2 klasy)

Hans - proszę spytać starszych graczy ile takim cudem lub Blackhawkiem napsuto ciężkich mechów 6 i 7 klasy

Wotan - chyba nie muszę nic pisać :P

To tylko moje spostrzeżenia dotyczące Osi. Blokowe jednostki są nadal warte swoich punktów. Szczególnie gdy wykorzystuje się je jako wsparcie frakcji, które nie posiadają pojazdów lub jednostek piechoty do pewnych zadań.
Zaś w kwestii armii blokowej to poszukiwania mety nadal trwają i sam też biorę udział.
Bro, do you even blitz ?

balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 190
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: balint » 19 maja 2017, 20:45

JaqQbek - mechy tak, ale piechota już nie do końca.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 721
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: Marek L. » 19 maja 2017, 22:37

To ja powinienem chodzić i płakać że mechy Marines są do dupy i ciągle mi je jacyś frajerzy z panzerfaustami wysadzają :x
Dust or Bust!

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 388
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: K-man » 19 maja 2017, 23:01

I ja biorę blokową armię z premedytacją i zobaczymy co wyjdzie. Jestem pewien że znaczenie ma odkrycie ich mocnych stron, niezła taktyka i konsekwencja.

Plus pluton mechów Axis jest chyba najbardziej pro.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 721
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Asy przestworzy - Luftwaffe 125 pkt

Postautor: Marek L. » 19 maja 2017, 23:57

Inna sprawa - Panowie z całym szacunkiem wiem ile gracie.
Kiedyś jak się przygotowywaliśmy do turnieju to rozpiskę się cisnęło po kilkanaście razy żeby ocenić jej przydatność.
Dziś większość z nas nie grała tyle gier w 1947 :D
Trening trening trening! Trzeba więcej grać i poznawać mapy!
Dust or Bust!


Wróć do „Armie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość