Hej, rozumiem, że można dorzucać więcej? Bo jest tego więcej
1)
W podręczniku mamy dodatkowe zasady do scenariuszy - rezerwa (nikt na to nie gra bo nikt chyba nie wie jak)
Z zasad mamy tyle:
Nic nie wyjaśnia, a co więcej, 2 plutony Rangersów mają bonusy z tym związane:
Także, jak to w sumie działa? Liczba w scenariuszu określa ile jednostek piechoty może być w rezerwie. I wychodzi na to, że można oddział przywrócić do gry ale poprzez rzuty? Coś jak u Szpiegów? Ze musza rzucać ile akcji dostaną by pojawić się od strony spawnu? Rozumiem, że mało osób gra Rangersami blokowymi w tej chwili ale ja gram i się upieram
Nie wiem też, jakby to miało być punktowe później
2)
Zapytanie co do 1 plutonu Marines/Rangersów:
Pytanie czy zasada plutonu stoi ponad zasadami jednostek? Chodzi mi o motyw w którym mech aktywuje piechotę, którą ma jako pasażerów. Generalnie Allianci nie mają Assaultów (Assault Vehicle) więc z perspektywy jednostek nie mogą być aktywowani w ten sposób. Czy może ten konkretny pluton sprawia, że dla tej jednostki na tą aktywację mech staje się Assaultem?
Tyle na ten moment, znajdę więcej
Pytanie jeszcze, czy możecie podpytać czy w najbliższym czasie będą aktualizacje starszych plutonów lub nowe dla pozostałych frakcji? Gra rozwija się, dochodzą nowe ciekawe rzeczy a starsze pozostają w tyle - bez aktualizacji, a plutony jest najłatwiej poprawić w Duście.