Pewnie uznacie że się czepiam
Ale ...
"Latające Mythos Creatures jak Avatar of Cthulhu" NIE MOGĄ ZAWISNĄĆ nad dowolną przeszkodą.
Tylko przez nią PRZELECIEĆ.
ZAWISNĄĆ to może helikopter
A co do kolejnej części pytania:
"Czy latające Mythos Creatures jak np Avatar of Cthulhu mogą dzielić pole z jednostką wroga na zasadach pojazdu latającego"
NIE
Bo po zakończonym ruchu/marszu latające Mythos Creatures lądują

a dwie wrogie sobie jednostki nie mogą stać na jednym polu.
Jednak zakładam że pytałeś o to, czy jednostki z FLYING tj. Latające Mythos Creatures mogą lądować na polu z helikopterem

Czy się po drodze nie pukną

tzn. czy heli nie blokuje im drogi, na pole, na którym on stoi.
Ja obstawiam, że tak

lądują pole wcześniej i dalej z buta
