1. Za cel akcji wybieram albo wszystkie jednostki w zasięgu wzroku oficera i w odległości do 2 albo przez radio tylko jedną jednostkę?
2. Wybrany oddział jest Suppressed i Stunned. Rzucam 2 kostki. Przy 1 sukcesie mogę zamienić Suppressed na Under Fire albo usunąć Stunned? Przy 2 sukcesach usuwam wszystkie żetony (jak mówią zasady), czy tylko dwa z trzech (licząc Suppressed jako 2)?
3. Czy Rally zawołane z pojazdu dowodzenia jest przerzucane?
4. Jak wyznaczyć linię wzroku, gdy oddział dowodzenia siedzi w dużym pojeździe (zajmującym 2 pola)? Wystarczy widoczność z dowolnego pola pojazdu?
Przy okazji jeszcze podpytam:
5. Stunned od Tesli wchodzi od trafienia, czy obrażenia?
6. Ninja mają Scout, Camouflage i Smoke. W pierwszej turze marsz + camo + smoke to byłyby już 4 akcje, czyli za dużo?
7. Jeśli dobrze pamiętam moździerz nie może strzelać z budynku i do budynku. Ale strzelając przed budynek atak/dym wchodzi do środka budynku przez drzwi/okna?
8. Czy stojąc przy krawędzi mapy mogę rzucić na siebie dym, tak że wyjdzie poza planszę, obejmując tylko 2 pola?
9. Oddział ma ruch 2/4. Idę 2 razy po skosie i do przodu wykorzystując kolejno 1-3-4 punkty ruchu. Na którym polu rozpatrzeć reakcję (powinna być po ruchu na 2)?
Z góry dziękuję za rozwianie moich wątpliwości
