Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 22 sie 2019, 20:17

Musi dorównać do twoich. Robi 3 i twój ruch. Jeśli nie wydarzy się nic dziwnego w trakcie 1 rundy (na przykład zniszczenie transportu z piechotą) to on będzie miał ostatni ruch.
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 24 sie 2019, 08:12

1. Do oddziału w dymie strzela artyleria, broni się na frakcyjnych i tarczach ? Czy tylko na frakcyjnych ?
2. Żeby rzucać na criticala to pojazd musi stracić chodzby 1 rane ?
Critical rzucamy raz za broń zasięgową i drugi raz w walce wręcz ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 24 sie 2019, 12:23

Dym traktowany jest jako osłona (głupie bo głupie ale tak to działa) więc bronią się na tarczach i frakcjach

Z tym drugim to dobra zagwozdka bo to są obrażenia z jednej akcji ataku. Ale podręcznik podaje że za każdym razem gdy pojazd otrzyma obrażenia (czyli jak wybroni na osłonę albo DR to nie ma critica) więc powiedziałbym że tak, jak zadasz najpierw zasięgowo a potem w walce wręcz jakieś obrażenia to są 2 rzuty na krytyk.
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 24 sie 2019, 13:17

Dzięki

A ja myślałem że jak artyleria ściąga infantry save to nawet jak są w dymie/budynku czy innej osłonie to bronią się tylko na frakcyjnych za tą osłonę.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 24 sie 2019, 22:22

Arta ściąga tylko unik piechoty jak nie ma żadnej osłony. W każdym innym wypadku bronią się na tarczach i frakcjach.
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 06 wrz 2019, 23:57

1. Medyk podaje suple oddziałowi, pod ten oddział podchodzi przeciwnik, próbuje reakcji i pytanie co dalej... ? :D
Odkrywam supla ? Rzucam 3 ? Na 1frakcyjnej moge mieć mierzony przy odpowiednim suplu :)

2. Jeśli oddział o ruch/marsz 3/5 dołączy do bohatera o ruchu 2/4 to razem poruszają się według karty bohatera ?

3. Błąd apki czy jest coś o czym nie wiem ?
https://zapodaj.net/d2d966ad6db95.png.html
https://zapodaj.net/62184a0a4898a.png.html

Z góry dziękuje ;)

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 07 wrz 2019, 00:17

1. Tak

2. Tak

3.Apka głupieje przy liczeniu bonusu i procentów niestety.
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 07 wrz 2019, 01:25

1. Pogubiłem się... :?
Odkrywam supla, mogę mieć mierzony.
Rzucam 2 kośćmi, na 1 frakcyjnej z reakcji mam atak mierzony ?

Graber
Untertoten
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 10 wrz 2019, 22:30

3. To jak już apka źle liczy to pytam :D
10% bonusu na bohatera dotyczy tylko głównej armii tej z 75% AP czy może też bohaterów z armii blokowych czy najemników tych z 25% AP ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1158
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 11 wrz 2019, 16:48

Tak jak napisałeś z reakcja.
Bonus można wydawać na blokowych albo z frakcji która wystawiasz. Najemników niestety nie
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości