Pytania nooba

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Graber
Untertoten
Posty: 75
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 14 lip 2020, 21:10

Pluton Krzysztofa, NDAK, daje scouta i trail B. wszystkim jednostką NDAK. A jeśli do oddziału Włochów dołączę bohatera NDAKu to mamy czy nie ? :D Idąc zgodnie z zasadą, iż te skille są dzielone miedzy jednostkami.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 15 lip 2020, 10:26

W duście bohaterowie nie przekazują przynależności jednostkom do których dołączają. Może ktoś mnie poprawi podręcznikiem ale z głowy twierdzę że nie ma takiej opcji ;)
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 75
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 15 lip 2020, 13:26

No ofc nie wszystkie tylko te opisane, jak Scout.
" If a unit with this skill ( and any Unit is has joined or Hero thas has joined it ) ".
Tylko nie wiem jak to działa z tym plutonem, jakaś blokad ... ? :D
PLUTON --> TINA & HIENA --> WŁOCHY 8-)

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 15 lip 2020, 13:47

Pluton nie działa na jednostki inne niż opisane w tekście. Jako że Włochów tam nie ma to nie dostają bonusa. Koniec historii. Jak Tina będzie miała umiejkę że dołączony oddział staje się oddziałem NDAK to można wracać do rozmowy :P
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 75
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 27 wrz 2020, 13:29

1. Powrót do przeszłości.
Pewnie już o to pytałem, ale ze względu na to, że starsze zdjęcia z tego tematu już padły, musze zapytać jeszcze raz. Czy A widzi B, gdzie D to każdy z możliwych LoS blokerów (dym,mech,wrak)?
Obrazek

2. Czy Lilith dołączona do oddziału najemniczek, podzieli się odpornością wynikającym z plutonu ?
Obrazek
Obrazek

3. Czy jest jakiś limit beczek VK STASH w rozpisce ?

4. Phosphorus.
Nie bardzo rozumie co oznacza pierwsze zdanie w opisie umiejętności, dlaczego jest tam napisane "OR"?
Czy to oznacza, że strzelam z fosforu i zadaje rany, bez "podpalenia" kwadratu na dwie tury, albo "podpalam" pole nie zadając ran za 1 razem ? Czy to po prostu błąd w wordingu w apce ?
Obrazek

5. I jak to jest z tymi Szpiegami ? W cale nie muszą pokazywać się przy wrogich jednostkach w pierwszej turze. Według Erraty mogą wyjść z krawędzi, w pierwszej turze albo poczekać kilka tur, po prostu pasując, będąc po za mapą.
Jak to się ma w realu :D bo jeszcze nie widziałem tego na turniejach, jakieś lokalne faqu/blokady/limity ?
Obrazek

Xzanu
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 498
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Xzanu » 28 wrz 2020, 21:46

1. Myślę, że blokuje

2. Nie, bo najemniczki nie są cultist fire squad ani mi-go

3. Nie, wystawiasz ile chcesz

4. Niektórzy grają w Dust bez mat z kwadratami. Dlatego dla nich jest zapis blast.

5. Odkąd szpiegów mają IJN i Mity to każdy kto może szpieguje na potęgę. I tak, możesz od razu rzucić 2 kostkami na sukcesach pojawić się gdzie chcesz. Możesz wejść jak każda nor. Alna jednostka i w końcu możesz spasować jak jesteś poza stołem kiedy np przeciwnik zablokował Ci cel ataku i wolisz spróbować wyjść np w 2 turze
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Marek L. » 30 wrz 2020, 11:18

Piotr na wszystkie pytania odpowiedział poprawnie :)
Dust or Bust!

Graber
Untertoten
Posty: 75
Rejestracja: 26 sty 2019, 09:25
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania nooba

Postautor: Graber » 30 wrz 2020, 13:38

Kumple twierdzą że źle sformułowałem pytanie więc ponawiam pytanie 2.
Czy Lilith dołączona do oddziału najemniczek, podzieli się odpornością wynikającym z plutonu ?
Jeśli wymienimy COMBAT 1 czyli kultystki na najemniczki ?
Obrazek

Xzanu
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 498
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontakt:

Re: Pytania nooba

Postautor: Xzanu » 30 wrz 2020, 15:45

nie podzieli się. Lilith dostanie, ale najemniczki nie. Ten myk z podmianką pozwala zrobić pluton bez wymaganych wszystkich jednostek, ale bonus dostają tylko te wymienione w benefitach plutonu.
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -

Uther
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 86
Rejestracja: 27 lis 2018, 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pytania nooba

Postautor: Uther » 07 lis 2020, 10:03

Marek L. pisze:
15 lip 2020, 13:47
Pluton nie działa na jednostki inne niż opisane w tekście. Jako że Włochów tam nie ma to nie dostają bonusa. Koniec historii. Jak Tina będzie miała umiejkę że dołączony oddział staje się oddziałem NDAK to można wracać do rozmowy :P
Nie zgodze sie z tobą.
Tina i Krzyś dostają Scouta bo są z NDAKu i dostają go zanim ich przydzielisz do danego squadu tj juz na poziomie rozpiski. Sami Włosi go nie dostają.
Scout jest jednak skillem dzielonym wiec Scout Krzysia czy Tiny dzieli sie z dowolnym squadem do ktorego są przyłączeni (czy to inny NDAK poza plutonem, najemnicy czy włosi).
Włosi sami faktycznie nic nie dostają ale mogą go dostac od herosa.


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość