Faq i Errata

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
MirAss
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 16
Rejestracja: 15 kwie 2016, 00:09

Re: Faq i Errata

Postautor: MirAss » 27 paź 2017, 16:23

Dzieki Xzanu, faktycznie wystarczy jeden :)
I have a million ideas. They all point to certain death.

Xzanu
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 427
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontaktowanie:

Re: Faq i Errata

Postautor: Xzanu » 06 lut 2018, 14:42

atak miotaczem ognia, zasięg 2
The Attacking Unit must have Line of Sight to all squares if attacking more than one:
flames do not continue beyond squares that block LoS.


Czy to oznacza, że jeśli stoję obok wrogiego mecha a za nim stoi oddział piechoty, to mimo zasięgu 2 na miotaczu np Luft Heinricha nie mogę trafić piechoty, bo blokuje mi LoS mech?
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -

balint
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 318
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Faq i Errata

Postautor: balint » 06 lut 2018, 19:22

Piechota nie blokuje LoS :)
Ale mech tak, stąd też mech na pierwszym polu ogranicza pole działania miotacza.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Faq i Errata

Postautor: Marek L. » 06 lut 2018, 20:19

No przecież nawet mieliśmy taka akcję w Wargamerze ostatnio :)
Dust or Bust!

Xzanu
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 427
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontaktowanie:

Re: Faq i Errata

Postautor: Xzanu » 07 lut 2018, 09:10

no mieliśmy, ale liczyłem, że ludzie zaczną płakać i zmienisz zdanie ;)

o dobra, to jeszcze jedno pytanie. Samolot wdg tego FAQ nie może inicjować walki wręcz improwizowanej. No to jest logiczne. Ale czy jak ktoś go lutuje w walce wręcz, np Harambe to może mu oddać?
Wydaje mi się, że tak.
I Improved Evade Save i Evade Save działa przeciw walce wręcz, prawda?
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -

balint
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 318
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Faq i Errata

Postautor: balint » 07 lut 2018, 12:13

Hmmm.... jeśli porównać lotnicze save do osłony naziemnej to nie... ale to ciekawe pytanie.
Ale wówczas samolot może oddać... ;)

Xzanu
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 427
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontaktowanie:

Re: Faq i Errata

Postautor: Xzanu » 07 lut 2018, 13:15

Marek zdaje się kiedyś wspominał, że obrona samolotu działa w przypadku CC. Bo to nie jest Cover Save.
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1009
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Faq i Errata

Postautor: Marek L. » 08 lut 2018, 00:44

Z tego co pamiętam evade saves działają na walkę wręcz. I samolot nie oddaje :lol:
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość