Wnioski po Mistrzostwach EU
: 21 cze 2017, 15:09
Drodzy Moi
Wyniki mistrzostw i pewne statystyki zwycięstw/przegranych na nowo rozbudziły dyskusję o balansie w grze. Na razie nie chcąc przedstawiać bardzo radykalnych kroków przedstawiam kilka pomysłów które przewinęły się w dyskusjach po turnieju. Zapraszam do testowania i opiniowania:
SUPERBOHATEROWIE Brak dostępności i duże możliwości superherosów wywołały duże problemy. Niewiele da się poradzić na niektóre z nich a na razie chciałbym uniknąć wywalania ich zupełnie z list. Oto propozycje żeby byli mniej boleśni i trochę bardziej kontrowalni:
- Nie mogą być reaktywowani
- Nie mogą otrzymać zastrzyku stymulantów
- Nie mogą być transportowani w pojazdach
HELIKOPTERY TRANSPORTOWE Brak możliwości łatwego i szybkiego zestrzelnia helikopterów w pierwszej rundzie powoduje dość kuriozalne sytuacje. Stąd 2 różne pomysły jak ten problem rozwiązać (do testowania oddzielnie). Co ważne dotyczy to tylko wersji uzbrojonych w jeden zestaw karabinów, nie Invadera czy innych helikopterów szturmowych:
- Zmniejszyć helikopterom transportowym piechoty i mechów klasę pancerza do 1
- Zmodyfikować zasadę helikopterów transportowych co do "uniku potwierznego" w przypadku marszu będzie to zwykły rzut na znak frakcyjny, w przypadku ruchu unik nie jest dostępny.
PLUTON ZRZUTOWY KV-47 Działający na podobnej zasadzie jak Luftwaffe pluton zrzutowy mechów jest o wiele mniej zbalansowany punktowo i wyjątkowo przykry w walce przeciwko. Stąd pomysł ograniczenia ilości zrzucanych mechów:
- W ramach całej armii pluton ten pozwala na rozstawienie poprzez zrzucenie tylko 2 mechów KV-47.
Zapraszam do dyskusji!
Wyniki mistrzostw i pewne statystyki zwycięstw/przegranych na nowo rozbudziły dyskusję o balansie w grze. Na razie nie chcąc przedstawiać bardzo radykalnych kroków przedstawiam kilka pomysłów które przewinęły się w dyskusjach po turnieju. Zapraszam do testowania i opiniowania:
SUPERBOHATEROWIE Brak dostępności i duże możliwości superherosów wywołały duże problemy. Niewiele da się poradzić na niektóre z nich a na razie chciałbym uniknąć wywalania ich zupełnie z list. Oto propozycje żeby byli mniej boleśni i trochę bardziej kontrowalni:
- Nie mogą być reaktywowani
- Nie mogą otrzymać zastrzyku stymulantów
- Nie mogą być transportowani w pojazdach
HELIKOPTERY TRANSPORTOWE Brak możliwości łatwego i szybkiego zestrzelnia helikopterów w pierwszej rundzie powoduje dość kuriozalne sytuacje. Stąd 2 różne pomysły jak ten problem rozwiązać (do testowania oddzielnie). Co ważne dotyczy to tylko wersji uzbrojonych w jeden zestaw karabinów, nie Invadera czy innych helikopterów szturmowych:
- Zmniejszyć helikopterom transportowym piechoty i mechów klasę pancerza do 1
- Zmodyfikować zasadę helikopterów transportowych co do "uniku potwierznego" w przypadku marszu będzie to zwykły rzut na znak frakcyjny, w przypadku ruchu unik nie jest dostępny.
PLUTON ZRZUTOWY KV-47 Działający na podobnej zasadzie jak Luftwaffe pluton zrzutowy mechów jest o wiele mniej zbalansowany punktowo i wyjątkowo przykry w walce przeciwko. Stąd pomysł ograniczenia ilości zrzucanych mechów:
- W ramach całej armii pluton ten pozwala na rozstawienie poprzez zrzucenie tylko 2 mechów KV-47.
Zapraszam do dyskusji!