Sturmluther i Reconi

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 241
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Sturmluther i Reconi

Postautor: balint » 22 maja 2017, 11:35

Cześć,

Mam pytanie o Sturmluthera oraz Reconów Wermachtowych. Jednym z waruków uformowania plutonu jest właśnie taki układ pojazdu + piechoty.
Tylko czy to ma sens?
Bo, jak rozumiem, Reconi włożeni do pojazdu tracą swoją umiejętność zwiadu? Sturmluther może sobie pobiec, oni potem mogą strzelić (ale nie mierzony) i wysiąść dopiero w następnej turze, ale już bez zwiadu? Jeśli tak, to jaki bouns daje umieszczenie ich w pojeździe (poza byciem bezpiecznym od strzałów wroga w pierwszej turze).


Czy może były tu jakieś dodatkowe klaryfikacje?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 815
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Sturmluther i Reconi

Postautor: Marek L. » 22 maja 2017, 11:44

Nikt ci nie każe wsadzać ich do środka.
Pluton wymaga tych jednsotek, nie muszą razem wchodzić na pole bitwy :)
Dust or Bust!

balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 241
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Sturmluther i Reconi

Postautor: balint » 22 maja 2017, 11:51

Punkt dla Ciebie. Zafiksowałem się na tym, że X + Y muszą wejść razem.
A to rzeczywiście można wprowadzić jednostki oddzielnie na pole bitwy.


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości