Dwa plutonu, jedna jednostka

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 411
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Dwa plutonu, jedna jednostka

Postautor: K-man » 12 maja 2017, 21:08

Rozumiem, że jest dozwolone, aby np. Dowodzenie Sturm Grenadiers było w dwóch Plutonach jednocześnie?

balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 238
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Dwa plutonu, jedna jednostka

Postautor: balint » 12 maja 2017, 21:11

Nie, i jest to dość wyraźnie napisane w instrukcji.

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 411
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Dwa plutonu, jedna jednostka

Postautor: K-man » 12 maja 2017, 22:51

Gdzieś Marek ostatnio pisał że tak

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Dwa plutonu, jedna jednostka

Postautor: Marek L. » 12 maja 2017, 23:17

Absolutnie nie można
Dust or Bust!

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 369
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Dwa plutonu, jedna jednostka

Postautor: JaQbek » 12 maja 2017, 23:19

Gdzieś Marek pisał, a podręcznik jasno mówi na stronie 41, paragraf 2 - "Fielding Multiple Platoons".
Bro, do you even blitz ?

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 411
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Dwa plutonu, jedna jednostka

Postautor: K-man » 13 maja 2017, 00:29

Marek L. pisze:Absolutnie nie można

Clear, wątek do zamknięcia


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość