Kto pierwszy wyjaśni

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 210
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Najemnik_001 » 06 kwie 2017, 22:39

Po 1 jak już powiedziałem nie łącz zasad z wersji na kwadratach i 3D bo to co innego.

Po 2 nie odnoś się do rzeczywistości bo to gra, nie widziałem w rzeczywistości czołgów chodzących na 2 nogach a w Duście są

Po 3 po angielsku Target Unit jest jednoznaczne z 1 (jedną) jednostką w przypadku gdyby było to więcej było by Units

Po 4 to nie moja interpretacja tylko oficjalna zasada grana na turniejach jak ten ostatnio w Belgii i najbliższy w Warszawie ja tylko próbuję Ci wyjaśnić korzystając z tego niezbyt szczęśliwie napisanego podręcznika że jest tak jak mówię
Jak piechota to najcięższa :D

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Marek L. » 06 kwie 2017, 22:39

Panowie cieszę się że temat takie dyskusje wywołuje ale pamiętajcie proszę o trzech rzeczach:
- Ta gra ma sprawiać wam przyjemność więc liczy się chęć i fun z grania a nie kto nie ma racji w internecie. Nie trzeba się tak spinać w dyskusji :D
Obrazek
- Dyskutujecie o zasadzie która ma znaczenie w 1 na 20 gier, postaram się o doprecyzowanie tematu w FAQ ale podtrzymując opinię z 2 tematu, obszarowo działają miotacze i artyleria. Złożyłem prośbę o oficjalne doprecyzowanie ale wg mnie zasady są tutaj klarowne.
-W grze mamy chodzące czołgi które pewnie na żywo by się przewracały, inteligentne małpy, maszyny kroczące które nie mogą przejść przez wrogą jednostkę, latających ludzi itd. - myślę że fakt iż heros dzielący pole z jednostką piechoty który sobie nic nie robi z ostrzału w nich to przy tym "pikuś" w spojrzeniu na realistkę :mrgreen:
Dust or Bust!

Xzanu
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 259
Rejestracja: 05 sty 2017, 18:49
Kontaktowanie:

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Xzanu » 06 kwie 2017, 23:06

Z ostrzału granatem nie robi nic. Ale już muotacza się boi ;)
Wóda, Dust i Heavy Metal

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Marek L. » 06 kwie 2017, 23:15

Bo mu zelówki parzy ;)
Dust or Bust!

yojimbo
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 58
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:45

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: yojimbo » 07 kwie 2017, 21:11

Zgoda, doprecyzowanie mile widziane w FAQu :)

Próbowałem przedstawić swój tok myślenia po przeczytaniu instrukcji. Jestem nowy w Dustcie i mam nikłe doświadczenia w bitwach w kurzu. Lubię fantastyczne klimaty, doprawione realizmem tylko zyskują.

Mam nadzieję pojawić się w czerwcu w Warszawie i poobserwować Wasze potyczki.

Dla podtrzymania zabawy kolejne pytanie:

W którym momencie wyznaczamy figurkę do likwidacji używając zdolności Sniper, Assasin i Execute?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Marek L. » 09 kwie 2017, 18:32

Jak to poobserwować! chyba pograć!
Dust or Bust!

yojimbo
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 58
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:45

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: yojimbo » 10 kwie 2017, 20:38

Marek L. pisze:Jak to poobserwować! chyba pograć!


Kurde balans wchodzisz na ambicję ;)
Jeśli portfel to wytrzyma, by skompletować armię na 100 punktów, to może powalczę o przedostatnie miejsce. :)

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Marek L. » 10 kwie 2017, 20:43

125 ;)
Nie trzeba kompletować całości, pożyczymy :D
Dust or Bust!

Samjzłyj
Untertoten
Posty: 105
Rejestracja: 29 lut 2016, 23:20

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Samjzłyj » 12 kwie 2017, 09:15

jak do całej tej dyskusji ma sie najnowsza errata Oliviera?? a dokładnie ten cytat: "...When playing on a grid, a Blast Weapon affects all Infantry Units on the same square. If a Hero shares a square with a Vehicle or Walker, you must choose which one you shoot at...." ??? czy bronie z 'płomieniem" przed ukosnikiem to "blast weapon" ??

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 811
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Kto pierwszy wyjaśni

Postautor: Marek L. » 12 kwie 2017, 10:06

Tak, jak pisaliśmy w temacie o wyjaśnianiu zasad po dyskusjach z Olivierem jest w końcu tak jak powyżej. Blast działa na wszystkie oddzieły piechoty na jednym polu (nie mylić z pojazdami i herosem na jednym polu!)
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość