Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 195
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: balint » 03 kwie 2017, 10:35

W sensie w pole, na którym stoi bohater i mech, czyli bym rzucił kostką za jedno i za drugie. Ale to w sytuacji, kiedy bohater zatrzymał się na polu z mechem.
Chyba że bohater jest w mechu, wówczas tylko za mecha.

Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 209
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Najemnik_001 » 03 kwie 2017, 12:08

To ja mam propozycję na taką zabawę:
Marek jako pierwszy zapodaje problem i kto pierwszy go rozwiąże powołując się na podręcznik (może być cytat, objaśnienie z podaniem strony, albo zdjęcie tego fragmentu) ten może zapodać kolejny problem. Dzięki temu każdy nauczy się czytać podręcznik i wyjaśnimy sobie niejasne zawiłości.
Ale na to trzeba nowy wątek zrobić


Edit.
Zapraszam do zabawy! :D
viewtopic.php?f=23&t=425
Jak piechota to najcięższa :D

Myszon
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 170
Rejestracja: 29 mar 2016, 14:11
Lokalizacja: Moskwa/Waszyngton

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Myszon » 03 kwie 2017, 13:16

Pomijając złośliwe komentarze.
Rozumiem że granat trafia tylko 1 cel z dwóch.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 03 kwie 2017, 13:38

Granat trafia w wybrany cel. Jak wszystkie bronie nie obszarowe wybierasz w co z tego granatu strzelasz.
Dust or Bust!

Gothik
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 240
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Gothik » 03 kwie 2017, 13:41

Panowie, to jest niestety tylko gra, a nie wierne odwzorowanie rzeczywistości. Nie opieramy się na tzw. myśleniu zdroworozsądkowym, ani na tym "jak być powinno", tylko na tym, co autorzy gry zaproponowali w spisanych regułach.

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 391
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: K-man » 03 kwie 2017, 21:31

Zdrowy rozsądek nie pozwala założyć, że można walker'a rozwalić kluczami inżynierek, a mi się zdarzyło ;) Prawda Myszon.

yojimbo
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 43
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:45

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: yojimbo » 06 kwie 2017, 11:49

Marek L. pisze:Granat trafia w wybrany cel. Jak wszystkie bronie nie obszarowe wybierasz w co z tego granatu strzelasz.


Na którym punkcie instrukcji opieracie się i twierdzicie, że granat to nie jest broń obszarowa?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 06 kwie 2017, 15:16

Bo wszystkie bronie w Duście trafiają w wybrany cel poza miotaczem płomieni i artylerią.
Broń rozpryskowa czyli "z wybuchem" zmiania jedynie liczbę kostek w zależności od liczby modeli w jednostce.
Dust or Bust!

yojimbo
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 43
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:45

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: yojimbo » 06 kwie 2017, 15:35

Czy z miotacza płomieni lub altylerii można strzelać do pustego pola niezajętego przez jakąkolwiek jednostkę?

http://forum.warfactory.pl/viewtopic.php?f=23&t=425

W powyższym temacie przedstawiłem wywód, że broń rozpryskowa to broń obszarowa na podstawie instrukcji. Możliwe, że zostało to w którymś FAQu zmienione.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 06 kwie 2017, 17:02

Z artyleri można bo zgodnie z zasadami 1947 strzelamy z niej w target point.

Z miotacza nie bo on musi mieć cel.

Użycie wszystkich blast i flame templates w grid 1947 jest obecnie zawieszone w związku właśnie z błędnymi zapisami w instrukcji i niepotrzebnym narzuceniem używania templatów.
Aktualnie trwają prace nad FAQ w tej i innych sprawach.
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość