Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Myszon
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 170
Rejestracja: 29 mar 2016, 14:11
Lokalizacja: Moskwa/Waszyngton

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Myszon » 01 kwie 2017, 22:00

Czyli jeśli stoję na przeciw pojazdu o rozmiarze 2 pół, i przednie pole jest bez osłony a tyłków pole stoji w osłonie mam uznać że cały pojazd ma osłonę?
Jeśli tak to uważam ze jest to sprawa do FAQu

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 01 kwie 2017, 23:32

Tak właśnie jest.
Zasada jest prosta i klarowna, wnioski do FAQ można zgłaszać Olivierowi na DT Official :ugeek:
Dust or Bust!

Myszon
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 170
Rejestracja: 29 mar 2016, 14:11
Lokalizacja: Moskwa/Waszyngton

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Myszon » 02 kwie 2017, 05:41

Oki :geek:
I w takim razie sorry Balint - wcześniej zawsze grałem inaczej.

Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 209
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Najemnik_001 » 02 kwie 2017, 18:01

rok grania...
Obrazek
Jak piechota to najcięższa :D

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 391
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: K-man » 03 kwie 2017, 01:01

Marek L. pisze:-A gdzie jest napisane że takie pole daje osłonę? Jeśli stoi na polu z pojazdem które nie jest w budynku i nie ma tam skrzynki nie widzę potrzeby dawania mu osłony.

-A sprawdziliście dokładnie w podręczniku? Mi się wydaje że tam jest napisane że gdy się aktywuje czyli przed wykonaniem akcji.


Co do bohatera, który stoi na polu z pojazdem to potraktowane to zostało jak w przypadku wraka. Skoro wrak daje cover to zdrowy też powinien.

A swoją drogą. Taka sytuacja na jednym polu stoi bohater i Walker. Co zrobić z atakiem flamethrowers, traktujemy, jako atak na dwie oddzielne jednostek?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 03 kwie 2017, 08:32

Panowie, czytajcie proszę zasady dokładnie przed zadawaniem pytań i wchodzeniem w dyskusję.

W podręczniku jest jasno napisane że zniszczony pojazd staje się elementem terenu typu WRAK a taki wrak daje osłonę. Pojazd sam w sobie osłon nie daje i nigdzie tak napisane nie jest.

Miotacz płomieni trafia wszystko na swojej drodze niezależnie czy stoi na jednym polu czy nie. Wykonuje się wtedy oddzielne rzuty.
Dust or Bust!

Myszon
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 170
Rejestracja: 29 mar 2016, 14:11
Lokalizacja: Moskwa/Waszyngton

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Myszon » 03 kwie 2017, 09:13

Czy granatnik w tej sytuacji liczymy jak miotacz czy wybieram cel.
Na jednym polu jest mech i bohater, w pole to pada strzał z granatnika (wybuch/1) i ...
... rzucam tylko za pojazd lub bohatera (wybór strzelającego).
czy
...rzucam za pojazd i za bohatera.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 03 kwie 2017, 09:47

A jak strzelamy z granatnika to wybieramy oddział/postać czy całe pole ?:P
Dust or Bust!

balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 195
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: balint » 03 kwie 2017, 09:53

Ja bym oczywiście strzelił i w pojazd i w bohatera.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 733
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 03 kwie 2017, 10:11

No to mamy zagadkę! Zapraszam do obstawiania :P A szczególnie do czytania zasad!
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość