Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 810
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 18 mar 2017, 22:38

Nie rozumiem? W podręczniku nie ma żadnych ograniczeń poza odległością od celu.
Dust or Bust!

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 410
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: K-man » 19 mar 2017, 09:30

Czyli, czy mogą lądować na otwartym polu, gdzie jest dym?
Czy mogą lądować na otwartym polu gdzie stoi przeszkoda przeciw czołgowa?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 810
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 19 mar 2017, 12:43

A gdzieś jest napisane że nie mogą?
Dust or Bust!

Gothik
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 263
Rejestracja: 01 mar 2016, 11:47

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Gothik » 19 mar 2017, 14:29

W jakimś dokumencie od Ozza ktory nam pokazywałeś byli napisane, ze spadacy mogą lądować tylko na otwartym terenie, tj. budynki i drzewa odpadają. Niech to raz na zawsze oficjalnie wyjasni.

Myszon
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 172
Rejestracja: 29 mar 2016, 14:11
Lokalizacja: Moskwa/Waszyngton

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Myszon » 19 mar 2017, 14:39

To ja sie tu dopisze z próżna o klasyfikacje.
Blokowe nie oznacza frakcyjne. A tu chyba to mieszam.
Z podręcznika rozumiałem że frakcje mogę uzupełniać blokiem ale bloku nie mogę uzupełniać frakcją.
Specnaz może dobrać 25% czerwono armiejców (czołgi, artyleria inne dziwadełka) i mieć bonus ale Armia Czerwona żeby mieć bonus nie moE dobrać 25% Spetsnazu jeśli chce mieć bonus 10%.

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 369
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: JaQbek » 19 mar 2017, 16:41

Gothik pisze:W jakimś dokumencie od Ozza ktory nam pokazywałeś byli napisane, ze spadacy mogą lądować tylko na otwartym terenie, tj. budynki i drzewa odpadają. Niech to raz na zawsze oficjalnie wyjasni.


Zasady na turniej w Belgii '16. Tylko tam to się pokazało i nigdzie więcej.
Bro, do you even blitz ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 810
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 19 mar 2017, 20:47

Jak o czymś nie piszę to tego nie ma ;) A nie wyciągacie tu jakieś zasady które były głupim i od razi odwołanym i zbojkotowanym pomysłem :D

Myszon:
Tak, armię frakcyjną uzupełnia blok i to jest OK.
Na tą chwilę armii blokowej nie może uzupełnić frakcja.
% działają tak samo.
Dust or Bust!

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 810
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 28 mar 2017, 12:40

Mała aktualizacja przed oficjalnym FAQ - ograniczenie nie strzelać po marszu zostało ograniczone ;) do jednostek latających.
Dust or Bust!

balint
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 238
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: balint » 28 mar 2017, 12:47

Czyli obserwatorzy w mechu mogą naprowadzać (ale nie mierzony)?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 810
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Oficjalne klaryfikacje/zmiany zasad 1947 / FAQ

Postautor: Marek L. » 28 mar 2017, 14:16

Czekam na oficjalną klaryfikację w FAQ, na razie tak.
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość