Komisarze

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
piotr_s.
Untertoten
Posty: 84
Rejestracja: 01 mar 2016, 10:21

Komisarze

Postautor: piotr_s. » 25 lut 2017, 16:25

Czy komisarz dołączony do snajperów będzie miał camo ?
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1102
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Komisarze

Postautor: Marek L. » 26 lut 2017, 09:57

Według mnie nie.
Camo nie jest dzielone i taki komisarz będzie widoczny i podatny na ostrzał. Pytanie czy można do niego strzelać a to co nie wejdzie w niego przejdzie na snajperów. Muszę pogrzebać w knidze.
Dust or Bust!

piotr_s.
Untertoten
Posty: 84
Rejestracja: 01 mar 2016, 10:21

Re: Komisarze

Postautor: piotr_s. » 26 lut 2017, 12:05

Ale w instrukcji jest napisane, że komisarz staje się częścią oddziału. Bohatera się przyłącza a komisarz staje się częścią oddziału. To chyba pytanie do wyjaśnienia.
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1102
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Komisarze

Postautor: Marek L. » 26 lut 2017, 14:24

Bohater też zostaje częścią oddziału po przyłączeniu ;)
Dust or Bust!

piotr_s.
Untertoten
Posty: 84
Rejestracja: 01 mar 2016, 10:21

Re: Komisarze

Postautor: piotr_s. » 26 lut 2017, 16:28

Nie daje to jakiegoś mocnego bonusa ale jak możesz to sprawdź.
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.

Myszon
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 224
Rejestracja: 29 mar 2016, 14:11
Lokalizacja: Moskwa/Waszyngton

Re: Komisarze

Postautor: Myszon » 07 mar 2017, 21:34

Ale bochster mozewyjsc z oddziału a Komisarz nie ! :D

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1102
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Komisarze

Postautor: Marek L. » 07 mar 2017, 21:55

Gadałem o tym temacie z Olivierem.
Wg niego zdolność kamuflarzu nie jest dzielona więc ani heros ani komisarz nie są zakamuflowani.
Dust or Bust!

Rospax
Untertoten
Posty: 5
Rejestracja: 23 lis 2018, 02:29

Re: Komisarze

Postautor: Rospax » 18 kwie 2019, 01:39

A czy do oddziału z komisarzem można jeszcze dołączyć bohatera?

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 465
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: Komisarze

Postautor: JaQbek » 18 kwie 2019, 09:24

Można.
Bohater =/= komisarz
Komisarz =/= bohater
Więc wszystko zgodnie z zasadami :)
Wyjątkiem jest komisarzobohater Poon.
Bro, do you even blitz ?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1102
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Komisarze

Postautor: Marek L. » 18 kwie 2019, 17:16

Bo on nie jest komisarzem o jakiego prosiliśmy.
Tylko bohaterem którego potrzebujemy :lol:
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość