ChWDRG

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 10 lis 2016, 23:24

No fajnie tylko nie porównuj 1:1 Bawełniarza za 13 pkt i ekipy za 32 pkt bo to trochę punktowo się nie ima
najlepszym rozwiązaniem było by ograniczenie umiejki do 2 tury, bo jak powiedział Jaqbek 3 tura to połowa gry albo jej decydująca część a w 2 turze najczęściej jest pierwsza poważna wymiana ognia i wystarczy że wrócą wtedy i dalej już nie
Już nie wiem czy Ty się ze mną zgadzasz czy wręcz przeciwnie. :roll:

Porównuję dwie zgięte mechaniki i liczby głoszą na korzyść red guard już przy jednym oddziale. Ze mną się możesz kłócić ale nie z matematyką ;)
Jołki połki! :twisted:

Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 206
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: ChWDRG

Postautor: Najemnik_001 » 11 lis 2016, 09:53

Zgadzam sie ze jest za mocna
Ale nie zgadzam sie z twoimi pomysłami
Zeby jeden oddzial red guard mial ta umiejke trzeba wydać 32 pkt bo potrzeba minimalnie 4 a Bawełniak to tylko 13 i tak jest zajebisty jak na swoj koszt
Jak piechota to najcięższa :D

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 11 lis 2016, 11:55

I? Znaczy że się nie opłaca? A jeśli tak, to które? Dokąd zmierzamy z tą dyskusją? Czemu mam tak dużo pytań po twoim poście? :?:
Jołki połki! :twisted:

Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 206
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: ChWDRG

Postautor: Najemnik_001 » 11 lis 2016, 21:39

Nie wiem czemu masz tyle pytań ja Ci tylko mówię że nie porównuj 13 z 32 bo te 32 maja prawo byc lepsze
Jak piechota to najcięższa :D

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 12 lis 2016, 08:39

Nie jestem w stanie trzeci post z rzędu traktować poważnie argumenty na poziomie 'forgot about poland'. Gdzie w obliczeniach brałem pod uwagę wartość punktową? Porównywałem Cheat death i 'przewagę plutonu'. Koniec.

Taki offtop. Jak nie siadło ad rem i ad hominem to spróbuj ad personam xD
Jołki połki! :twisted:

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ChWDRG

Postautor: Marek L. » 14 lis 2016, 07:50

Myślę że wyniki turnieju ładnie podsumowują ten temat.
Pluton gwardzistów najwyżej zajął 6 miejsce.
Marines z sierżantem to 1 i 6 pozycja. Gwardia choć denerwująca poza planszami mocno spotkaniowymi (jak turniejowe) szybko traci swoje atuty. Na dużych bitwach wpływ umiejki na grę moim zdaniem będzie pomijalny.
Nie ma co awanturować, trzeba grać i testować, sprawdzać metę. Nadal uważam że jeszcze bardzo daleko nam do pełnego ogrania obecnych zasad.
Dust or Bust!

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 14 lis 2016, 08:14

czekałem właśnie na ogranie w praktyce. RG poza podium ale niebezpiecznie blisko, przy czym prowadzeni byli przez doświadczonego w bojach gracza. Także ok, niech Wam będzie. Cofam bana, dam szansę.

Tym bardziej, że drugi topic ;)
Jołki połki! :twisted:

K-man
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 456
Rejestracja: 29 lut 2016, 15:05

Re: ChWDRG

Postautor: K-man » 14 lis 2016, 16:15

To że ja zająłem 13 miejsce to było do przewidzenia, ale Ludwig ze Szwecji też szału nie ugrał.
Także, na pewno wkurza ten batalion, ale nie jest niezniszczalny. :roll:

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 14 lis 2016, 21:19

Gdzie to napisałem, że jest niezniszczalny?
Jołki połki! :twisted:

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 508
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: ChWDRG

Postautor: JaQbek » 15 lis 2016, 13:24

Nie no Krzysztof......
Pięciokrotne walenie z artylerii w oddział na drzewie i padł jeden typek przed końcem trzeciej rundy. To samo z pozostałymi oddziałami. Zostawał 1-2 gości niezależnie ile by bęcków nie dostali.
Podobnie miałem w grze z Michałem, gdzie Ci goście nie chcieli umierać pod żadnym pozorem, nawet po obiciu ich w pustym polu.
Także, nadal skłaniam się ku temu by ten pluton działał to 2 tury włącznie. Bo przy takich mapach jak na turnieju i podobnych, grając bardzo agresywnie można nimi dojść na drugi koniec planszy nadal posiadając oddziały.
Bro, do you even blitz ?


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości