ChWDRG
Re: ChWDRG
miejmy nadzieję, że podczas Belgii gwardziście i ich pluton pokażą co umieją i to spowodują, że twórcy chętniej zastanowią się nad zmianami
Re: ChWDRG
Ok czyli w podsumowaniu, co już łatwo by było przerzucić na inglisza. Tak naprawdę przygniatające są dwie rzeczy. Jeden. Po anihilacji oddziału (pozornej) przy pierwszym podejściu masz 87% szans, że została Ci aktywacja, potem masz zawsze na to 33% szans. I drugie - nic tu nie zależy od rzutów przeciwnika! Nie ważne czy miałeś sukcesów pierdyliard czy pięć - wszystko do jednego wora.
Damage resilience, który mówi - SSUj mi Red Guarda
Damage resilience, który mówi - SSUj mi Red Guarda
Jołki połki!
Re: ChWDRG
Mój pomysł na poprawę tego plutonu jest taki że trzeba rzucić wszystkimi obrażeniami które przeszły przez obronę - zamieniając to z magicznego teleportera spoza planszy w dodatkowy rzut na unik piechoty ale myślę że trzeba to jeszcze po prostu ograć. Zobaczymy też czy w Belgii ktoś będzie tym śmigał.
Dust or Bust!
Re: ChWDRG
Czyli po dustowemu - oddziały red guard mają damage resilience do trzeciej tury
Jołki połki!
Re: ChWDRG
I to stary DR
A nie można tego ograniczyć do maksymalnie drugiej tury ? Nie łatwiej ?
Trzecia tura to jednak zwykle połowa gry lub poważne "rozwiązanie" jej.
A nie można tego ograniczyć do maksymalnie drugiej tury ? Nie łatwiej ?
Trzecia tura to jednak zwykle połowa gry lub poważne "rozwiązanie" jej.
Bro, do you even blitz ?
Re: ChWDRG
Piękne wyliczenia ale powiem tak:
Nie wierzę w statystykę której sam nie sfałszowałem
Nie wierzę w statystykę której sam nie sfałszowałem
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
- Najemnik_001
- Ochotnik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21
Re: ChWDRG
No fajnie tylko nie porównuj 1:1 Bawełniarza za 13 pkt i ekipy za 32 pkt bo to trochę punktowo się nie ima
najlepszym rozwiązaniem było by ograniczenie umiejki do 2 tury, bo jak powiedział Jaqbek 3 tura to połowa gry albo jej decydująca część a w 2 turze najczęściej jest pierwsza poważna wymiana ognia i wystarczy że wrócą wtedy i dalej już nie
najlepszym rozwiązaniem było by ograniczenie umiejki do 2 tury, bo jak powiedział Jaqbek 3 tura to połowa gry albo jej decydująca część a w 2 turze najczęściej jest pierwsza poważna wymiana ognia i wystarczy że wrócą wtedy i dalej już nie
Jak piechota to najcięższa
Re: ChWDRG
Tak swoją drogą - sprawdzał ktoś to w oficjalnym podręczniku drukowanym?
Bo pamiętam że to był dość kontrowersyjny pluton mocno dyskutowany w becie.
(aczkolwiek wydaje mi się wciąż że źle na niego gramy albo amerykańce coś popierdzieliły między betą a finałem bo nie był tak mocny)
Bo pamiętam że to był dość kontrowersyjny pluton mocno dyskutowany w becie.
(aczkolwiek wydaje mi się wciąż że źle na niego gramy albo amerykańce coś popierdzieliły między betą a finałem bo nie był tak mocny)
Dust or Bust!
Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości