ChWDRG

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Seneszal
Ochotnik
Posty: 223
Rejestracja: 15 mar 2016, 08:27

Re: ChWDRG

Postautor: Seneszal » 10 lis 2016, 13:40

miejmy nadzieję, że podczas Belgii gwardziście i ich pluton pokażą co umieją i to spowodują, że twórcy chętniej zastanowią się nad zmianami ;)

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ChWDRG

Postautor: Marek L. » 10 lis 2016, 13:56

Potrzebuję tego po angielsku :D
Dust or Bust!

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 10 lis 2016, 16:09

Ok czyli w podsumowaniu, co już łatwo by było przerzucić na inglisza. Tak naprawdę przygniatające są dwie rzeczy. Jeden. Po anihilacji oddziału (pozornej) przy pierwszym podejściu masz 87% szans, że została Ci aktywacja, potem masz zawsze na to 33% szans. I drugie - nic tu nie zależy od rzutów przeciwnika! Nie ważne czy miałeś sukcesów pierdyliard czy pięć - wszystko do jednego wora.

Damage resilience, który mówi - SSUj mi Red Guarda ;)
Jołki połki! :twisted:

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ChWDRG

Postautor: Marek L. » 10 lis 2016, 16:15

Mój pomysł na poprawę tego plutonu jest taki że trzeba rzucić wszystkimi obrażeniami które przeszły przez obronę - zamieniając to z magicznego teleportera spoza planszy w dodatkowy rzut na unik piechoty ale myślę że trzeba to jeszcze po prostu ograć. Zobaczymy też czy w Belgii ktoś będzie tym śmigał.
Dust or Bust!

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 10 lis 2016, 16:23

Czyli po dustowemu - oddziały red guard mają damage resilience do trzeciej tury :)
Jołki połki! :twisted:

JaQbek
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 508
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:22

Re: ChWDRG

Postautor: JaQbek » 10 lis 2016, 19:36

I to stary DR :P

A nie można tego ograniczyć do maksymalnie drugiej tury ? Nie łatwiej ?
Trzecia tura to jednak zwykle połowa gry lub poważne "rozwiązanie" jej.
Bro, do you even blitz ?

piotr_s.
Untertoten
Posty: 87
Rejestracja: 01 mar 2016, 10:21

Re: ChWDRG

Postautor: piotr_s. » 10 lis 2016, 19:50

Piękne wyliczenia ale powiem tak:
Nie wierzę w statystykę której sam nie sfałszowałem :)
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 290
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: ChWDRG

Postautor: Panda » 10 lis 2016, 21:05

Wyparcie lekiem na wszystko oprócz zaparcia ;)
Jołki połki! :twisted:

Najemnik_001
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 206
Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21

Re: ChWDRG

Postautor: Najemnik_001 » 10 lis 2016, 21:18

No fajnie tylko nie porównuj 1:1 Bawełniarza za 13 pkt i ekipy za 32 pkt bo to trochę punktowo się nie ima
najlepszym rozwiązaniem było by ograniczenie umiejki do 2 tury, bo jak powiedział Jaqbek 3 tura to połowa gry albo jej decydująca część a w 2 turze najczęściej jest pierwsza poważna wymiana ognia i wystarczy że wrócą wtedy i dalej już nie
Jak piechota to najcięższa :D

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: ChWDRG

Postautor: Marek L. » 10 lis 2016, 23:13

Tak swoją drogą - sprawdzał ktoś to w oficjalnym podręczniku drukowanym?
Bo pamiętam że to był dość kontrowersyjny pluton mocno dyskutowany w becie.
(aczkolwiek wydaje mi się wciąż że źle na niego gramy albo amerykańce coś popierdzieliły między betą a finałem bo nie był tak mocny)
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości