Snow lynx w Blutkreuz

Pytania oraz dyskusja na temat Tactics i jego zasad.
Seneszal
Ochotnik
Posty: 203
Rejestracja: 15 mar 2016, 08:27

Snow lynx w Blutkreuz

Postautor: Seneszal » 24 paź 2016, 23:01

Hej
Mam pytanie, czy jeśli biorę Sigrid ze Snow Lynxem, to mech liczy się jako część frakcji Blutkreuz?

piotr_s.
Untertoten
Posty: 82
Rejestracja: 01 mar 2016, 10:21

Re: Snow lynx w Blutkreuz

Postautor: piotr_s. » 24 paź 2016, 23:20

Moim zdaniem nawet bez niej się liczy. Ma na karcie symbol Blutkreuz.
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.

Panda
Awatar użytkownika
Ochotnik
Posty: 261
Rejestracja: 27 sie 2016, 10:35

Re: Snow lynx w Blutkreuz

Postautor: Panda » 25 paź 2016, 08:30

taka prawda - symbol na karcie stanowi o tym co jest z czego. Chyba, że karty są dwie vide Wildfire, Reckon Mickey itd.
Jołki połki! :twisted:

Seneszal
Ochotnik
Posty: 203
Rejestracja: 15 mar 2016, 08:27

Re: Snow lynx w Blutkreuz

Postautor: Seneszal » 25 paź 2016, 10:46

rzeczywiście, nie zauważyłem
ciekawe czy będzie też nowa karta dla Heinrich tropical dla BK, na razie jest tylko dla NDAKu :(

balint
Awatar użytkownika
Marine
Posty: 300
Rejestracja: 12 sty 2017, 21:40

Re: Snow lynx w Blutkreuz

Postautor: balint » 08 mar 2017, 15:26

Swoją drogą: Snow Lynx i Jagdluther to ta sama figurka mecha, tyle że na różnych kartach?

I drugie pytanie: czy łączenie Sigrid i Snow lynxa ma sens? to aż 25 punktów! Czy ekspert uzasadnia taki koszt? Grał ktoś tym?

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 961
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Snow lynx w Blutkreuz

Postautor: Marek L. » 08 mar 2017, 19:22

Były próby, z różnym skutkiem :) Na expercie rozwala to większość pojazdów przeciwnika bez zająknięcia.
I tak to ta sama figurka więc dowolny Jagdluther robi wtedy za Snow Lynxa
Dust or Bust!


Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość