Jak to jest w Walkerach.
Załóżmy Wreckera. Dostał trzy trafienia, każde dwie rany. Razem 6 ran. Nie ma covera. To jak to jest z DR.
1.Rzucam na trzy rany bo tyle może przyjąć i koniec.
2.Wyrobiłem dwa, przyjął jedną ranę.
3a. Czy teraz rzucam na kolejne dwie rany? I jak te wybronie to na jeszcze jedną ostatnią tj. 6 ranę.
3b. Czy to już koniec, bo mógł przyjąć na raz tylko trzy rany?
Help!
Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
3 trafienia - każde 2 rany.
Wrecker ma 3 życia od nowości.
Rzucasz DR za pierwsze trafienie - 2 rany czyli 2 kości. Wyrzucasz 2 znaki frakcji więc pancerz bierze na siebie obrażenia - nic się nie dzieje.,
Drugie trafienie - znów 2 rany (wciąż masz 3 punkty życia) więc 2 kości - tym razem tarcza i celownik, nic nie wybroniłeś, Wrecker przyjmuje 2 obrażenia i zostaje na 1 życiu.
Ostatnie trafienie - zadaje 2 obrażenia ale ty już tyle nie masz, rzucasz więc kostkami za tyle ile możesz przydzielić - czyli 1 sztuką.
Jak będzie znak frakcyjny to żyjesz i grasz dalej, jak coś innego pojazd zostaje zniszczony.
Ma to zostać uproszczone w kolejnej wersji, bo jak widać zasada rodzi problemy.
Wrecker ma 3 życia od nowości.
Rzucasz DR za pierwsze trafienie - 2 rany czyli 2 kości. Wyrzucasz 2 znaki frakcji więc pancerz bierze na siebie obrażenia - nic się nie dzieje.,
Drugie trafienie - znów 2 rany (wciąż masz 3 punkty życia) więc 2 kości - tym razem tarcza i celownik, nic nie wybroniłeś, Wrecker przyjmuje 2 obrażenia i zostaje na 1 życiu.
Ostatnie trafienie - zadaje 2 obrażenia ale ty już tyle nie masz, rzucasz więc kostkami za tyle ile możesz przydzielić - czyli 1 sztuką.
Jak będzie znak frakcyjny to żyjesz i grasz dalej, jak coś innego pojazd zostaje zniszczony.
Ma to zostać uproszczone w kolejnej wersji, bo jak widać zasada rodzi problemy.
Dust or Bust!
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
Wielkie dzięki. Rozumiem, że z bohaterem jest tak samo.
Ps. Zasada jest prosta, jak jest prosto wytłumaczona Jak teraz
Ps. Zasada jest prosta, jak jest prosto wytłumaczona Jak teraz
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
nie kumam jednej rzeczy z przykładu. Jeśli Wrecker wybronił pierwsze treafienie, drugie weszło w całości, więc została mu jedna rana (miał 3 od nowości) to trzecie trafienie, nawet jeśli by wybronił jedna ranę, druga wejdzie ( bo ma tylko 1 kostke) to i tak i tak zejdzie z planszy...Jak to jest?
- Najemnik_001
- Ochotnik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
On ignoruje tą drugą ranę bo nie może jej przydzielić
Ma 1 życie
Obrywa za 2
Przydzielasz te rany ale że ma 1 życie to przydzielasz 1i to 2 ignorujesz zupełnie i rzucasz 1 kostkę za każdą przydzieloną czyli 1
Jak wyrzucisz znak frakcji to żyje
Ma 1 życie
Obrywa za 2
Przydzielasz te rany ale że ma 1 życie to przydzielasz 1i to 2 ignorujesz zupełnie i rzucasz 1 kostkę za każdą przydzieloną czyli 1
Jak wyrzucisz znak frakcji to żyje
Jak piechota to najcięższa
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
I na tym polega bonus DR
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
no ok....choc to sie troche kupy nie trzyma, ale nic to... gdyby na przykład przy drugim trafieniu z przykładu wyrzucił znak frakcji i powiedzmy celownik, to weszła by jedna rana, czy ta druga by tez zignorował?
- Najemnik_001
- Ochotnik
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 lut 2016, 21:21
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
Wszystko się trzyma kupy tylko nie rozumiesz
przy drugim strzale który zadaje 2 obrażenia
musisz przydzielić 2 rany a że masz 3 życia to przydzielasz te 2 i za każdą przydzieloną rzucasz kostką czyli dwie
za każdy wyrzucony znaczek frakcji wybraniasz ją i w tym przykładzie co podałeś (1 znaczek frakcji i jeden celownik) wybrania jedną ranę ale druga obrywa i w efekcie Wrecker ma 2 życia po drugim strzale.
Ignorowanie obrażeni działa tylko wtedy gdy trafienie zadaje więcej życia niż ma pojazd (aktualnie)
przy drugim strzale który zadaje 2 obrażenia
musisz przydzielić 2 rany a że masz 3 życia to przydzielasz te 2 i za każdą przydzieloną rzucasz kostką czyli dwie
za każdy wyrzucony znaczek frakcji wybraniasz ją i w tym przykładzie co podałeś (1 znaczek frakcji i jeden celownik) wybrania jedną ranę ale druga obrywa i w efekcie Wrecker ma 2 życia po drugim strzale.
Ignorowanie obrażeni działa tylko wtedy gdy trafienie zadaje więcej życia niż ma pojazd (aktualnie)
Ostatnio zmieniony 23 maja 2016, 17:10 przez Najemnik_001, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak piechota to najcięższa
Re: Damage Resilient - moje nieszczęście, skleroza
no cóż, być może
Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości