
Pytania nooba
Re: Pytania nooba
Pluton Krzysztofa, NDAK, daje scouta i trail B. wszystkim jednostką NDAK. A jeśli do oddziału Włochów dołączę bohatera NDAKu to mamy czy nie ?
Idąc zgodnie z zasadą, iż te skille są dzielone miedzy jednostkami.

Re: Pytania nooba
W duście bohaterowie nie przekazują przynależności jednostkom do których dołączają. Może ktoś mnie poprawi podręcznikiem ale z głowy twierdzę że nie ma takiej opcji 

Dust or Bust!
Re: Pytania nooba
No ofc nie wszystkie tylko te opisane, jak Scout.
" If a unit with this skill ( and any Unit is has joined or Hero thas has joined it ) ".
Tylko nie wiem jak to działa z tym plutonem, jakaś blokad ... ?
PLUTON --> TINA & HIENA --> WŁOCHY
" If a unit with this skill ( and any Unit is has joined or Hero thas has joined it ) ".
Tylko nie wiem jak to działa z tym plutonem, jakaś blokad ... ?

PLUTON --> TINA & HIENA --> WŁOCHY

Re: Pytania nooba
Pluton nie działa na jednostki inne niż opisane w tekście. Jako że Włochów tam nie ma to nie dostają bonusa. Koniec historii. Jak Tina będzie miała umiejkę że dołączony oddział staje się oddziałem NDAK to można wracać do rozmowy 

Dust or Bust!
Re: Pytania nooba
1. Powrót do przeszłości.
Pewnie już o to pytałem, ale ze względu na to, że starsze zdjęcia z tego tematu już padły, musze zapytać jeszcze raz. Czy A widzi B, gdzie D to każdy z możliwych LoS blokerów (dym,mech,wrak)?

2. Czy Lilith dołączona do oddziału najemniczek, podzieli się odpornością wynikającym z plutonu ?


3. Czy jest jakiś limit beczek VK STASH w rozpisce ?
4. Phosphorus.
Nie bardzo rozumie co oznacza pierwsze zdanie w opisie umiejętności, dlaczego jest tam napisane "OR"?
Czy to oznacza, że strzelam z fosforu i zadaje rany, bez "podpalenia" kwadratu na dwie tury, albo "podpalam" pole nie zadając ran za 1 razem ? Czy to po prostu błąd w wordingu w apce ?

5. I jak to jest z tymi Szpiegami ? W cale nie muszą pokazywać się przy wrogich jednostkach w pierwszej turze. Według Erraty mogą wyjść z krawędzi, w pierwszej turze albo poczekać kilka tur, po prostu pasując, będąc po za mapą.
Jak to się ma w realu
bo jeszcze nie widziałem tego na turniejach, jakieś lokalne faqu/blokady/limity ?

Pewnie już o to pytałem, ale ze względu na to, że starsze zdjęcia z tego tematu już padły, musze zapytać jeszcze raz. Czy A widzi B, gdzie D to każdy z możliwych LoS blokerów (dym,mech,wrak)?

2. Czy Lilith dołączona do oddziału najemniczek, podzieli się odpornością wynikającym z plutonu ?


3. Czy jest jakiś limit beczek VK STASH w rozpisce ?
4. Phosphorus.
Nie bardzo rozumie co oznacza pierwsze zdanie w opisie umiejętności, dlaczego jest tam napisane "OR"?
Czy to oznacza, że strzelam z fosforu i zadaje rany, bez "podpalenia" kwadratu na dwie tury, albo "podpalam" pole nie zadając ran za 1 razem ? Czy to po prostu błąd w wordingu w apce ?

5. I jak to jest z tymi Szpiegami ? W cale nie muszą pokazywać się przy wrogich jednostkach w pierwszej turze. Według Erraty mogą wyjść z krawędzi, w pierwszej turze albo poczekać kilka tur, po prostu pasując, będąc po za mapą.
Jak to się ma w realu


Re: Pytania nooba
1. Myślę, że blokuje
2. Nie, bo najemniczki nie są cultist fire squad ani mi-go
3. Nie, wystawiasz ile chcesz
4. Niektórzy grają w Dust bez mat z kwadratami. Dlatego dla nich jest zapis blast.
5. Odkąd szpiegów mają IJN i Mity to każdy kto może szpieguje na potęgę. I tak, możesz od razu rzucić 2 kostkami na sukcesach pojawić się gdzie chcesz. Możesz wejść jak każda nor. Alna jednostka i w końcu możesz spasować jak jesteś poza stołem kiedy np przeciwnik zablokował Ci cel ataku i wolisz spróbować wyjść np w 2 turze
2. Nie, bo najemniczki nie są cultist fire squad ani mi-go
3. Nie, wystawiasz ile chcesz
4. Niektórzy grają w Dust bez mat z kwadratami. Dlatego dla nich jest zapis blast.
5. Odkąd szpiegów mają IJN i Mity to każdy kto może szpieguje na potęgę. I tak, możesz od razu rzucić 2 kostkami na sukcesach pojawić się gdzie chcesz. Możesz wejść jak każda nor. Alna jednostka i w końcu możesz spasować jak jesteś poza stołem kiedy np przeciwnik zablokował Ci cel ataku i wolisz spróbować wyjść np w 2 turze
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
Re: Pytania nooba
Kumple twierdzą że źle sformułowałem pytanie więc ponawiam pytanie 2.
Czy Lilith dołączona do oddziału najemniczek, podzieli się odpornością wynikającym z plutonu ?
Jeśli wymienimy COMBAT 1 czyli kultystki na najemniczki ?

Czy Lilith dołączona do oddziału najemniczek, podzieli się odpornością wynikającym z plutonu ?
Jeśli wymienimy COMBAT 1 czyli kultystki na najemniczki ?

Re: Pytania nooba
nie podzieli się. Lilith dostanie, ale najemniczki nie. Ten myk z podmianką pozwala zrobić pluton bez wymaganych wszystkich jednostek, ale bonus dostają tylko te wymienione w benefitach plutonu.
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
Re: Pytania nooba
Nie zgodze sie z tobą.Pluton nie działa na jednostki inne niż opisane w tekście. Jako że Włochów tam nie ma to nie dostają bonusa. Koniec historii. Jak Tina będzie miała umiejkę że dołączony oddział staje się oddziałem NDAK to można wracać do rozmowy![]()
Tina i Krzyś dostają Scouta bo są z NDAKu i dostają go zanim ich przydzielisz do danego squadu tj juz na poziomie rozpiski. Sami Włosi go nie dostają.
Scout jest jednak skillem dzielonym wiec Scout Krzysia czy Tiny dzieli sie z dowolnym squadem do ktorego są przyłączeni (czy to inny NDAK poza plutonem, najemnicy czy włosi).
Włosi sami faktycznie nic nie dostają ale mogą go dostac od herosa.
Wróć do „Zasady i dyskusja ogólna”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość