
2.Zgadza się.
2.a.A dlaczego nie miałby zabierać akcji skoro tak działa stun?
2.b. Zobacz sobie pod działaniami oddziału dowodzenia, oficer chyba jako jedyny mógł stuna zdejmować bo sukces na jego akcji usunięcia under fire zabierał również stun.
3.Ponownie polecam lekturę zasad - to akurat jest dość proste. Jak połowa pojazdu conajmniej jest w coverze albo nie widzisz połowy to pojazd jako całość ma cover. Jest w zasadach dokładnie opisane również że elementy owego pojazdu nie kryją jego samego.
4.Nie bo under fire i supprested działają tylko na początku tury, nie mogą zmienić jej trwania. Tak samo jakby cię tesla trafiła w trakcie marszu to co? Stanąłbyś jak słup soli bo się akcje skończyły ?

