FLASHBACK! Operation Cyclone
: 26 lut 2020, 10:39
Pierwszy z serii turniejów FLASHBACK!
Wspólnie cofniemy się do samych początków Dusta czyli do operacji Blue Thunder i operacji Cyclone!
Opuszczamy dobrze znane nam pustynie aby tak jak kiedyś zwiedzić Antarktydę! Zagramy cztery gry w trzech różnych misjach nawiązujących do mroźnych wydarzeń z pierwszych dwóch operacji wydanych do Dusta. Dodatkowo w każdej z 3 misji obowiązywać będą specjalne zasady arktyczne z podręcznika Paradise Lost!
Wielkość armii: 90 (99) pkt
Cena w przedpłacie: 25zł (lub 5zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cena na miejscu: 30zł (lub 10zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Limit osób: 24 graczy
Gdzie: W klubie Figurkowe Gry Bitewne w Warszawie przy ulicy Żelaznej 69a
Płatność przelewem na dane:
Mateusz Kuziński
Pieńkowskiego 4/38
02-668 Warszawa
30 1140 2004 0000 3802 7645 5930
Tytuł przelewu: "Imie Nazwisko Flashback"
Na turnieju obowiązują poniższe zasady akrtyczne:
It's Getting Cold in Here
W pierwszej turze gry wszystkie jednostki ograniczone są do jednej akcji.
Co to oznacza?
- Wszystkie jednostki są tym dotknięte, zarówno mechy, samoloty, piechota jak i herosi. Dotyczy to takze jednostek wewnątrz pojazdów czy docierajacych na pole walki w inny sposób
- Scout, At the Double, Infantry Ace i Ace Pilot nie działają, żadna inna zdolność dająca możliwość dodatkowych akcji lub zrobienia dwóch akcji w ramach jednej także nie działa.
- Jednostki spadające robią Nothing Action i nic poza tym (wyjątek to Galeazzo który jest ograniczony do jednej akcji)
- Szpiedzy nawet jeśli wyrzucą dwa symbole frakcyjne także są ograniczeni do jednej akcji
- Oddziały reaktywowane akcją oficera (np przez oficera wewnątrz pojazdu) także dostają maksymalnie jedną akcję.
- Jedyna forma dodatkowej akcji to akcje darmowe takie jak np rzucenie dymu czy dodatkowa akcja z generała
Sub Zero Climate: Wins!
Każda jednostka piechoty oraz pieszy herosi, w aktywacji, w której nie wykonali ruchu ani nie znajdują się w pojeździe lub budynku, na koniec tury rzucają kostką. Przy wyniku Celownika dostają token Suppressed.
Co to oznacza?
- Wszystkie jednostki piechoty które nie wykonały akcji Ruchu lub Marszu lub nie poruszyły się w wyniku innych umiejętności dostają token Suppressed
- Odporność na supresję w wyniku ostrzału nie chroni przed tym efektem
No Money to be Made Here
W armiach nie mogą znajdować sie żadne jednostki najemnicze. Jedynym wyjątkiem jest czysta armia Najemnicza
Co to oznacza?
- Nie możecie wziąć ani najemnych herosów, ani oddziałów piechoty, ani ich mechów
- Nie można także wziąć żadnych Captured Vehicles
- Nie możecie wziąć nic najemniczego nawet kosztem utraty bonusu frakcyjnego. Nie da się i tyle.
- Jeśli ktoś mimo wszystko przyniesie modele najemników do swojej rozpiski to albo będzie musiał grać bez tych jednostek albo jeszcze przed pierwszą grą wyda te punkty na coś innego. Jeśli dopiero po danej grze okaże się że ktoś jednak używał najemników jego wynik zostanie wyzerowany.
Wspólnie cofniemy się do samych początków Dusta czyli do operacji Blue Thunder i operacji Cyclone!
Opuszczamy dobrze znane nam pustynie aby tak jak kiedyś zwiedzić Antarktydę! Zagramy cztery gry w trzech różnych misjach nawiązujących do mroźnych wydarzeń z pierwszych dwóch operacji wydanych do Dusta. Dodatkowo w każdej z 3 misji obowiązywać będą specjalne zasady arktyczne z podręcznika Paradise Lost!
Wielkość armii: 90 (99) pkt
Cena w przedpłacie: 25zł (lub 5zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cena na miejscu: 30zł (lub 10zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Limit osób: 24 graczy
Gdzie: W klubie Figurkowe Gry Bitewne w Warszawie przy ulicy Żelaznej 69a
Płatność przelewem na dane:
Mateusz Kuziński
Pieńkowskiego 4/38
02-668 Warszawa
30 1140 2004 0000 3802 7645 5930
Tytuł przelewu: "Imie Nazwisko Flashback"
Na turnieju obowiązują poniższe zasady akrtyczne:
It's Getting Cold in Here
W pierwszej turze gry wszystkie jednostki ograniczone są do jednej akcji.
Co to oznacza?
- Wszystkie jednostki są tym dotknięte, zarówno mechy, samoloty, piechota jak i herosi. Dotyczy to takze jednostek wewnątrz pojazdów czy docierajacych na pole walki w inny sposób
- Scout, At the Double, Infantry Ace i Ace Pilot nie działają, żadna inna zdolność dająca możliwość dodatkowych akcji lub zrobienia dwóch akcji w ramach jednej także nie działa.
- Jednostki spadające robią Nothing Action i nic poza tym (wyjątek to Galeazzo który jest ograniczony do jednej akcji)
- Szpiedzy nawet jeśli wyrzucą dwa symbole frakcyjne także są ograniczeni do jednej akcji
- Oddziały reaktywowane akcją oficera (np przez oficera wewnątrz pojazdu) także dostają maksymalnie jedną akcję.
- Jedyna forma dodatkowej akcji to akcje darmowe takie jak np rzucenie dymu czy dodatkowa akcja z generała
Sub Zero Climate: Wins!
Każda jednostka piechoty oraz pieszy herosi, w aktywacji, w której nie wykonali ruchu ani nie znajdują się w pojeździe lub budynku, na koniec tury rzucają kostką. Przy wyniku Celownika dostają token Suppressed.
Co to oznacza?
- Wszystkie jednostki piechoty które nie wykonały akcji Ruchu lub Marszu lub nie poruszyły się w wyniku innych umiejętności dostają token Suppressed
- Odporność na supresję w wyniku ostrzału nie chroni przed tym efektem
No Money to be Made Here
W armiach nie mogą znajdować sie żadne jednostki najemnicze. Jedynym wyjątkiem jest czysta armia Najemnicza
Co to oznacza?
- Nie możecie wziąć ani najemnych herosów, ani oddziałów piechoty, ani ich mechów
- Nie można także wziąć żadnych Captured Vehicles
- Nie możecie wziąć nic najemniczego nawet kosztem utraty bonusu frakcyjnego. Nie da się i tyle.
- Jeśli ktoś mimo wszystko przyniesie modele najemników do swojej rozpiski to albo będzie musiał grać bez tych jednostek albo jeszcze przed pierwszą grą wyda te punkty na coś innego. Jeśli dopiero po danej grze okaże się że ktoś jednak używał najemników jego wynik zostanie wyzerowany.