FLASHBACK! Operation Cyclone

Informacje o wszystkich turniejach w których pojawia się DUST, zarówno tych oficjalnych jak i nieoficjalnych.
Uther
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 86
Rejestracja: 27 lis 2018, 00:27
Lokalizacja: Warszawa

FLASHBACK! Operation Cyclone

Postautor: Uther » 26 lut 2020, 10:39

Pierwszy z serii turniejów FLASHBACK!

Wspólnie cofniemy się do samych początków Dusta czyli do operacji Blue Thunder i operacji Cyclone!

Opuszczamy dobrze znane nam pustynie aby tak jak kiedyś zwiedzić Antarktydę! Zagramy cztery gry w trzech różnych misjach nawiązujących do mroźnych wydarzeń z pierwszych dwóch operacji wydanych do Dusta. Dodatkowo w każdej z 3 misji obowiązywać będą specjalne zasady arktyczne z podręcznika Paradise Lost!


Wielkość armii: 90 (99) pkt
Cena w przedpłacie: 25zł (lub 5zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cena na miejscu: 30zł (lub 10zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Limit osób: 24 graczy
Gdzie: W klubie Figurkowe Gry Bitewne w Warszawie przy ulicy Żelaznej 69a


Płatność przelewem na dane:
Mateusz Kuziński
Pieńkowskiego 4/38
02-668 Warszawa
30 1140 2004 0000 3802 7645 5930

Tytuł przelewu: "Imie Nazwisko Flashback"


Na turnieju obowiązują poniższe zasady akrtyczne:

It's Getting Cold in Here
W pierwszej turze gry wszystkie jednostki ograniczone są do jednej akcji.
Co to oznacza?
- Wszystkie jednostki są tym dotknięte, zarówno mechy, samoloty, piechota jak i herosi. Dotyczy to takze jednostek wewnątrz pojazdów czy docierajacych na pole walki w inny sposób
- Scout, At the Double, Infantry Ace i Ace Pilot nie działają, żadna inna zdolność dająca możliwość dodatkowych akcji lub zrobienia dwóch akcji w ramach jednej także nie działa.
- Jednostki spadające robią Nothing Action i nic poza tym (wyjątek to Galeazzo który jest ograniczony do jednej akcji)
- Szpiedzy nawet jeśli wyrzucą dwa symbole frakcyjne także są ograniczeni do jednej akcji
- Oddziały reaktywowane akcją oficera (np przez oficera wewnątrz pojazdu) także dostają maksymalnie jedną akcję.
- Jedyna forma dodatkowej akcji to akcje darmowe takie jak np rzucenie dymu czy dodatkowa akcja z generała

Sub Zero Climate: Wins!
Każda jednostka piechoty oraz pieszy herosi, w aktywacji, w której nie wykonali ruchu ani nie znajdują się w pojeździe lub budynku, na koniec tury rzucają kostką. Przy wyniku Celownika dostają token Suppressed.
Co to oznacza?
- Wszystkie jednostki piechoty które nie wykonały akcji Ruchu lub Marszu lub nie poruszyły się w wyniku innych umiejętności dostają token Suppressed
- Odporność na supresję w wyniku ostrzału nie chroni przed tym efektem

No Money to be Made Here
W armiach nie mogą znajdować sie żadne jednostki najemnicze. Jedynym wyjątkiem jest czysta armia Najemnicza
Co to oznacza?
- Nie możecie wziąć ani najemnych herosów, ani oddziałów piechoty, ani ich mechów
- Nie można także wziąć żadnych Captured Vehicles
- Nie możecie wziąć nic najemniczego nawet kosztem utraty bonusu frakcyjnego. Nie da się i tyle.
- Jeśli ktoś mimo wszystko przyniesie modele najemników do swojej rozpiski to albo będzie musiał grać bez tych jednostek albo jeszcze przed pierwszą grą wyda te punkty na coś innego. Jeśli dopiero po danej grze okaże się że ktoś jednak używał najemników jego wynik zostanie wyzerowany.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2020, 10:53 przez Uther, łącznie zmieniany 2 razy.

Uther
Awatar użytkownika
Untertoten
Posty: 86
Rejestracja: 27 lis 2018, 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: FLASHBACK! Operation Cyclone

Postautor: Uther » 26 lut 2020, 10:48

Wszystkie scenariusze z FAQ i innymi ważnymi rzeczami:

Scenariusz nr 1
Blue Thunder: Stacja Badawcza


17 Styczeń 1947
Według raportu sporządzonego przez zwiad lotniczy, udało się namierzyć lokację jednej z dawno opuszczonych stacji badawczych Osi w centrum Antarktydy. Ostatnie burze w regionie ponownie odkryły wejście do tej dawno zapomnianej bazy.

Twoim celem jest przejęcie nad nią kontroli w celu zabezpieczenia wszelkich danych wywiadowczych oraz możliwych wyników badań tam prowadzonych. Wiemy, że stacja była opuszczana w pośpiechu więc zdobyte informacje mogą mieć kluczowe znaczenie dla przebiegu wojny.

Zwiad donosi o ruchach jednostek wroga w perymetrze działań. Przewidywany jest bezpośredni kontakt.

Obrazek

FAQ:
- Jedyne wejścia do budynku to wejścia dla piechoty
- Na potrzeby kontroli objectivów każdy kafelek budynku jest traktowany jako osobny budynek (i.e. na potrzeby plutonu nindż)
- Na potrzeby Line of Sight cały kompleks jest traktowany jako jeden budynek
- Cały budynek jest traktowany jako objective wiec nie można spaść bliżej niż 2 od budynku (1 z plutonu kurta)
- Jeśli budynki stykają sie drzwi w drzwi to jest Los, jeśli stykają się drzwi w ścianę to LoSa nie ma
- Strefa wystawienia powiększona względem oryginału bo z jednym ruchem wiele list nie dałoby rady się wystawić
- Ruiny wystawiane w scenariuszach są traktowane jak wrak na potrzeby chodzenia po nich, tj. Piechota może na nich stanąć, Walkery mogą po nich przejść ale nie mogą na nich stać, a inne pojazdy nie mogą przez nie przechodzić (nie są jednak hard coverem więc można robić obok skosy)
---

Scenariusz nr 2
Cyclone: Kopalnia VK


20 Styczeń 1947
Po zdobyciu stacji badawczej waszym kolejnym celem będzie wciąż czynna kopalnia VK. Nie możemy pozwolić aby przeciwnik wyczerpał jej zasoby. Zabezpieczenie minerału w odpowiedniej ilości jest konieczne do umożliwienia dalszych działań w regionie.

Dane wywiadowcze donoszą o czterech szybach kopalni z których nadal można pozyskać surowiec. Wiemy że jedynie dwa z szybów dysponują większymi zapasami rafinowanego VK i niestety to co znajdziecie będzie musiało wam wystarczyć do końca kampanii arktycznej.

Zabierzcie co się da i wracajcie do bazy portowej. Gdy to się stanie zostaniecie zluzowani przez kolejny regiment.

Obrazek

FAQ:
- Oddziały piechoty mogą podnieść na raz maksymalnie tyle beczek ile jest żywych żołnierzy w oddziale. Jeśli któryś zginie to jego beczka zostaje tam gdzie zginął.
- Mechy i inne pojazdy naziemne mogą podnieść max 3 beczki.
- Samoloty i helikoptery nie podnoszą beczek.
- Strefa wystawienia nie jest traktowana jako objective na potrzeby jednostek Airborne

---

Scenariusz nr 3
Cyclone: Tajemnicze Pilary


22 Styczeń 1947
Rozkaz Specjalny
Obiecywaliśmy szybki powrót do domu ale niestety nowe okoliczności wymagają Twojej interwencji!
Podróżując w kierunku portu musicie zboczyć z kursu aby dotrzeć do koordynatów załączonych do tej wiadomości.

Wszystko wskazuje na to, że udało się nam odnaleźć jakiś starożytny artefakt, o spektrum radiacji zbliżonym do technologii VK. Nie mamy pewności czym dokładnie jest to miejsce ani nawet jakie energie powodują promieniowanie oraz wyładowania elektromagnetyczne w obszarze ruin. To samo promieniowanie zniszczyło klisze wywiadu lotniczego ale musimy zakładać że wróg także mógł wykryć to miejsce.

Musisz zabezpieczyć to miejsce bo może dzięki temu dowiemy się czegoś więcej o technologii Vrill i ich wizytach na naszej planecie...

Obrazek

FAQ:
- Zasada plutonu Shadow of Death nie ma zastosowania w scenariuszu nr3.
- Obrażenia od Pilarów zadawane pojazdom nie mogą być redukowane przez Damage Resilient
- Ruiny wystawiane w scenariuszach są traktowane jak wrak na potrzeby chodzenia po nich, tj. Piechota może na nich stanąć, Walkery mogą po nich przejść ale nie mogą na nich stać, a inne pojazdy nie mogą przez nie przechodzić (nie są jednak hard coverem więc można robić obok skosy)


Wróć do „Turnieje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości