Otwarte Mistrzostwa Warszawy

Informacje o wszystkich turniejach w których pojawia się DUST, zarówno tych oficjalnych jak i nieoficjalnych.
Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Otwarte Mistrzostwa Warszawy

Postautor: Marek L. » 17 paź 2019, 19:25

Już 10 listopada zapraszamy wszystkich na otwarte mistrzostwa Warszawy.
Gotowa jest już pierwsza misja :)

Czas znów rozruszać anteny i radio-operatorów! Pierwsza z proponowanych misji na zbliżające się Otwarte Mistrzostwa Warszawy!

Wrogie jednostki namierzyły wasze główne ugrupowanie i zamierzają uderzyć o zmierzchu! Nie ma czasu do stracenia, musicie wysłać sygnał alarmowy i uprzedzić siły główne o zbliżającym się zagrożeniu.

Celem misji jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa. Od początku tury 2 (raz na turę) z każdej ze stacji radarowych da się nadać meldunek. Nadanie meldunku kosztuje 2 akcje. Akcję tą może wykonać dowolna jednostka naziemna.

Gracz który do końca tury 8 nada więcej udanych meldunków wygrywa grę! W przypadku remisu wygrywa ten dowódca który wyeliminował więcej jednostek przeciwnika (według wartości punktowej).

Gracze rozstawiają 2 przeszkody przeciwpancerne w zielonej strefie (nie można ich umieszczać na antenach).

Anteny działają jak drzewa - nie da się ich zniszczyć ale blokują linię wzroku i dają osłonę przebywającym na nich jednostkom.

Obrazek
Dust or Bust!

Marek L.
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 1225
Rejestracja: 24 lut 2016, 17:10
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Otwarte Mistrzostwa Warszawy

Postautor: Marek L. » 20 paź 2019, 23:56

Żeby umilić wam nieuchronny poniedziałek - misja druga - wydobycie.

VK od lat napędza światowy konflikt. Jego złoża zwykle występują niestety w najbardziej nieprzyjaznych miejscach na ziemi..

Nie inaczej było i tym razem. Złoże odkryte zostało w piaskach Babilonu. Musimy jak najszybciej rozpocząć wydobycie i zabrać stąd cenny surowiec.

Celem misji jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa - w formie zasobów VK. Na początku każdej tury (również pierwszej) każda z kopalni produkuje 1 znacznik VK i umieszcza na swoim polu. Znacznik można podnieść dowolną jednostką naziemną za 1 akcję (1 jednostka może mieć maksymalnie 1 znacznik). W celu jego zdobycia należy dostarczyć go do wyznaczonego punktu w swojej linii rozstawienia. Oddanie znacznika do zasobów kosztuje 1 akcję. Jednostka posiadające znacznik nie może wykonywać akcji marszu, w przypadku jej zniszczenia znacznik umieszczany jest w zasięgu 1 od niej (wybiera przeciwnik). W trakcie gry jednostka może odrzucić żeton VK żeby skorzystać z niego - tak jakby odrzucała jedną beczkę z VK Stash.

Gracz który do końca tury 8 zdobędzie więcej VK wygrywa grę! W przypadku remisu wygrywa ten dowódca który wyeliminował więcej jednostek przeciwnika (według wartości punktowej).

Gracze rozstawiają 2 przeszkody przeciwpancerne i 2 skrzynki gdziekolwiek na planszy poza budynkami i znacznikami celów (kopalniami i miejscami zrzutu)

Kopalnie nie dają dodatkowej osłony, nie blokują też linii wzroku. (na planszę można też wchodzić z pól budynku ale fotoszop odmówił współpracy i nie chciał pomalować)

Obrazek
Dust or Bust!


Wróć do „Turnieje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości