21-22 kwietnia robimy rozgrzewkę przed mistrzostwami czerwcowymi Duży, syty 2-dniowy turniej na Comic Conie w Warszawie więc poza graniem masa innych fajnych atrakcji
Wjazdówka dla grających będzie w przyjemnej cenie ,więcej info wkrótce. Rezerwować terminy!
Testujemy format 125 punktów 3 bitwy pierwszego dnia, 2 bitwy dnia drugiego.
Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Dust or Bust!
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
coż, mam urodziny w kwietniu. Żona zrozumie
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Liczę, że będę. Wystawię coś ciekawego
Bro, do you even blitz ?
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
zgłaszam swój udział
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Wjazd na 3 dni za 30 zł i zacna ekipa - to lubię
Poniżej paczka informacyjna:
Armie: Przygotowujemy armie po 125 punktów na gracza ! Stworzenie armii frakcyjnej wymaga więc 94 punktów frakcyjnych (lub blokowych jeśli gracie blokową) i daje 13 punktów bonusu na bohaterów!
ZASADA SPECJALNA - armie Mythos w związku z brakiem odpowiedniej liczby bohaterów dostępnych "luzem" mogą używać herosów Najemnych bez utraty bonusu frakcyjnego.
Zasady: Standardowe zasady turniejowe używane przez nas do tej pory w PL. Obowiązują najnowsze FAQ (stosowny post pojawi się wkrótce w dyskusji).
Rozgrywki: Planujemy 3 gry w sobotę i 2 w niedzielę.
Nagrody: Jak wykle na zwycięzcę czekała będzie limitowana figurka Dust 1947 oraz mały bonus od naszych partnerów z firmy Wargamer pod postacią modelu z linii Hot&Dangerous!
Wstęp: Wszystkie osoby które zapiszą się na event pod odpowiednim postem w tym wątku (lub na forum Warfactory) otrzymają 3 dniowy wstęp na Comic Con w cenie 30 zł! (warunkiem jego otrzymania jest oczywiście uczestnictwo w turnieju )
Zgłoszenia należy dokonać przed 9 kwietnia.
Limit Graczy: 20
Mapy: W przygotowaniu, opublikowane zostaną przed Wielkanocą.
Zasady turniejowe (takie same jak w przypadku ostatnich dużych imprez turniejowych w PL).
- Jednostki Superhuman nie mogą być używane w armiach turniejowych.
- Herosa blokowego Erwin Rommel można używać tak jakby był bohaterem frakcji NDAK.
- Frakcja Brytyjskich Komandosów może być używana tak samo jakby składała się z jednostek alianckich (heros Action Jackson i 2 jednostki komandosów fazerowych).
- Z wnętrza pojazdów nie można prowadzić ognia bronią typu flame/flame burst.
- Reactive Attack może zostać wykonany po pierwszej lub drugiej akcji jednostki wroga jeśli ta wykonuje trzy akcje.
- W armii mogą znajdować się maksymalnie dwie jednostki latające transportujące piechotę lub mechy.
- Nie jest dozwolone używanie umiejętności mechanika lub medyka ze środka pojazdu na zewnątrz (wymagane jest opuszczenie pojazdu).
- W armii można posiadać maksymalnie 3 takie same pojazdy.
-Pluton zrzutowy KV-47 pozwala na zrzucenie maksymalnie 3 maszyn (nadal należy spełniać wymagania plutonu dotyczące typów i ilości jednostek).
Wyciąg kluczowych zasad z FAQ:
- W celu użycia radia oficer musi znajdować się w pojeździe bądź być dołączony do oddziału dowodzenia - dołączenie go do oddziału zwykłej piechoty z radiem nie pozwala na używanie akcji oficerskich powyżej zasięgu 2. Herosi-oficerowie klasy 3 i 4 posiadają radio wbudowane w pancerz.
- Pole ostrzeliwane z artylerii musi posiadać kropkę. LOS z punktu ostrzału decyduje o posiadaniu osłony przez cele.
- Możliwość prowadzenia ognia z pojazdu latającego przez pasażerów uzależniona jest od rodzaju uniku jaki obecnie on stosuje. W przypadku dużych turbulencji w wyniku uników na znakach frakcyjnych i tarczach nie jest dozwolone prowadzenie ognia ze środka helikoptera.
-Jeśli broń obszarowa trafia pole z herosem i pojazdem należy wybrać czy atakujemy herosa czy pojazd.
- Jeśli pojazd posiadał trafienie krytyczne "on fire" jego wrak będzie zadawał piechocie obrażenia jak miotacz płomieni przy poruszaniu się przez/na/z niego.
- W jednej akcji ataku można przyznać tylko jedno obrażenie krytyczne.
- Umiejętność "Taktyka Obronna" daje jednostce "Odporność Na Obrażenia" nawet w momencie gdy trafiana jest bronią ignorującą osłonę.
- Komisarz Poon traktowany jest jako bohater -w związku z tym nie może być przyłączony do oddziału z innymi bohaterami.
Poniżej paczka informacyjna:
Armie: Przygotowujemy armie po 125 punktów na gracza ! Stworzenie armii frakcyjnej wymaga więc 94 punktów frakcyjnych (lub blokowych jeśli gracie blokową) i daje 13 punktów bonusu na bohaterów!
ZASADA SPECJALNA - armie Mythos w związku z brakiem odpowiedniej liczby bohaterów dostępnych "luzem" mogą używać herosów Najemnych bez utraty bonusu frakcyjnego.
Zasady: Standardowe zasady turniejowe używane przez nas do tej pory w PL. Obowiązują najnowsze FAQ (stosowny post pojawi się wkrótce w dyskusji).
Rozgrywki: Planujemy 3 gry w sobotę i 2 w niedzielę.
Nagrody: Jak wykle na zwycięzcę czekała będzie limitowana figurka Dust 1947 oraz mały bonus od naszych partnerów z firmy Wargamer pod postacią modelu z linii Hot&Dangerous!
Wstęp: Wszystkie osoby które zapiszą się na event pod odpowiednim postem w tym wątku (lub na forum Warfactory) otrzymają 3 dniowy wstęp na Comic Con w cenie 30 zł! (warunkiem jego otrzymania jest oczywiście uczestnictwo w turnieju )
Zgłoszenia należy dokonać przed 9 kwietnia.
Limit Graczy: 20
Mapy: W przygotowaniu, opublikowane zostaną przed Wielkanocą.
Zasady turniejowe (takie same jak w przypadku ostatnich dużych imprez turniejowych w PL).
- Jednostki Superhuman nie mogą być używane w armiach turniejowych.
- Herosa blokowego Erwin Rommel można używać tak jakby był bohaterem frakcji NDAK.
- Frakcja Brytyjskich Komandosów może być używana tak samo jakby składała się z jednostek alianckich (heros Action Jackson i 2 jednostki komandosów fazerowych).
- Z wnętrza pojazdów nie można prowadzić ognia bronią typu flame/flame burst.
- Reactive Attack może zostać wykonany po pierwszej lub drugiej akcji jednostki wroga jeśli ta wykonuje trzy akcje.
- W armii mogą znajdować się maksymalnie dwie jednostki latające transportujące piechotę lub mechy.
- Nie jest dozwolone używanie umiejętności mechanika lub medyka ze środka pojazdu na zewnątrz (wymagane jest opuszczenie pojazdu).
- W armii można posiadać maksymalnie 3 takie same pojazdy.
-Pluton zrzutowy KV-47 pozwala na zrzucenie maksymalnie 3 maszyn (nadal należy spełniać wymagania plutonu dotyczące typów i ilości jednostek).
Wyciąg kluczowych zasad z FAQ:
- W celu użycia radia oficer musi znajdować się w pojeździe bądź być dołączony do oddziału dowodzenia - dołączenie go do oddziału zwykłej piechoty z radiem nie pozwala na używanie akcji oficerskich powyżej zasięgu 2. Herosi-oficerowie klasy 3 i 4 posiadają radio wbudowane w pancerz.
- Pole ostrzeliwane z artylerii musi posiadać kropkę. LOS z punktu ostrzału decyduje o posiadaniu osłony przez cele.
- Możliwość prowadzenia ognia z pojazdu latającego przez pasażerów uzależniona jest od rodzaju uniku jaki obecnie on stosuje. W przypadku dużych turbulencji w wyniku uników na znakach frakcyjnych i tarczach nie jest dozwolone prowadzenie ognia ze środka helikoptera.
-Jeśli broń obszarowa trafia pole z herosem i pojazdem należy wybrać czy atakujemy herosa czy pojazd.
- Jeśli pojazd posiadał trafienie krytyczne "on fire" jego wrak będzie zadawał piechocie obrażenia jak miotacz płomieni przy poruszaniu się przez/na/z niego.
- W jednej akcji ataku można przyznać tylko jedno obrażenie krytyczne.
- Umiejętność "Taktyka Obronna" daje jednostce "Odporność Na Obrażenia" nawet w momencie gdy trafiana jest bronią ignorującą osłonę.
- Komisarz Poon traktowany jest jako bohater -w związku z tym nie może być przyłączony do oddziału z innymi bohaterami.
Dust or Bust!
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Armie: Przygotowujemy armie po 125 punktów na gracza ! Stworzenie armii frakcyjnej wymaga więc 88 punktów frakcyjnych (lub blokowych jeśli gracie blokową) i daje 13 punktów bonusu na bohaterów!
Coś się pozmieniało? Wg. mnie potrzeba 94 pkt frakcyjnych żeby dostać bonus.
Coś się pozmieniało? Wg. mnie potrzeba 94 pkt frakcyjnych żeby dostać bonus.
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Jeszcze proszę przemyśleć sprawę bonusu na bohaterów. 12 czy 13?
Turniej ma być treningiem przed mistrzostwami. Nie wiem jak liczą za granicą. W instrukcji napisano, że do 10% możemy wydać na bohaterów jako bonus. Aplikacja Dust Enlist wylicza bonus 12AP. Choć apka nie jest doskonała to coraz więcej osób z niej korzysta. Ta kwestia będzie dotyczyć wszystkich uczestników mistrzostw, więc wydaje mi się ważna.
Turniej ma być treningiem przed mistrzostwami. Nie wiem jak liczą za granicą. W instrukcji napisano, że do 10% możemy wydać na bohaterów jako bonus. Aplikacja Dust Enlist wylicza bonus 12AP. Choć apka nie jest doskonała to coraz więcej osób z niej korzysta. Ta kwestia będzie dotyczyć wszystkich uczestników mistrzostw, więc wydaje mi się ważna.
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Marek wspominał już na FB, że zaokrąglamy w górę. czyli bonus to 13 AP. Kalkulator mówi, że armia frakcyjna musi mieć 94AP i do 30 AP na Najemniczki i Blok żeby ten 13 punktowy bonus uzyskać. Nie wiem skąd się Markowi wzięło 88 pkt, ale pewnie myślał o dupach jak zwykle
Wóda, Dust i Heavy Metal
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
- TAK, myślałem o malowaniu AERO -
Re: Comic Con - Turniej 2 dniowy (21-22 .04.2018)
Tak, trochę mam za dużo na głowie i pokrecilem. Oczywiście że 94 punkty frakcji. I tak zaokraglamy w górę wiec 13 punktów na herosów.
Tak samo będziemy grać na mistrzostwach.
Tak samo będziemy grać na mistrzostwach.
Dust or Bust!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości