Gdzie:
Ośrodek Kultury Ochoty OKO
Ul. Grójecka 75, 02-094 Warszawa
Kiedy: 4 listopada w godzinach 10:00 - 19:00
Nadeszła pora wyłonić mistrza Warszawy! W tym roku w celu szerzenia światłych ideii i ładnego malowania armii mistrzostwa odbędą się w ramachkonkursu malarskiego Hussar 2017!
Dzieki temu poza wzięciem udziału w turnieju gracze mają również okazję obejrzeć wspaniałe prace konkursowe osób biorących udział w Huzarze oraz wystartować w nim osobiście!
Koszt udziału:
Udział w turnieju Dusta (wraz z wstępem na Huzara) to koszt 25 zł.
Osoby chcące wziąć udział w mistrzostwach I konkursie malarskim wpłacić muszę 40 zł.
Zgłoszenia:
UWAGA! Liczba miejsc ograniczona do 20 osób!
O kolejności zgłoszeń decyduje kolejność wpłat. W turnieju wezmą udział osoby które przed 27.10.2017 wpłacą kwotę wymienioną w sekcji "Koszt Udziału". Wpłat dokonywać należy na konto:
96 1560 0013 2366 3369 6000 0002. W tytule przelewu powinny znaleźć się imię i nazwisko gracza oraz dopisek WAW 2017.
Mapy turniejowe:
Każdy z graczy przygotować musi 100 punktową armię (z ewentualnym bonusem frakcyjnym)
W celu wyrównania szans i rozwiązania problemu "grania na tej samej mapie" wszystkie bitwy odbędą sięna tej samej mapie. Zmieniać się będą jedynie strefy wejścia. W rundach 1 i 2 ogrywany będzie wariant A, w rudnach 3 i 4 wariant B. Mapy dostępne są w postach poniżej.
Punktacja:
Uwaga! Nadrzędnym celem całego turnieju jest zdobycie jak największej ilości paliwa (punktów za kontrolę celów). W ostatecznej punktacji najważniejszą wartością będzie liczba punktów zdobytych przez gracza podczas 4 gier stoczonych w ramach turnieju!
Nagrody:
Na najlepszych 3 graczy czekają modele z oferty Warfactory.pl:
1 miejsce - dowolny cięzki pojazd
2 miejsce - dowolny średni lub lekki pojazd
3 miejsce - dowolny oddział piechoty
Dodatkowo wśród uczestników jak zwykle na koniec wydarzenia urządzimy loterię fantową.
Bonus dla w pełni pomalowanych armii:
Jako iż mistrzostwa odbywają się w ramach konkursu malarskiego gracze którzy wystawią w pełni polamowane armie otrzymają bonus. Użycie takiej armii w turnieju da im dwa razy większą szansę na wylosowanie nagrody w loteri oraz 10% rabat na kolejne zakupy w Warfactory.PL
Mistrzostwa Warszawy 2017
Mistrzostwa Warszawy 2017
Dust or Bust!
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
WALKA O PALIWO
Powoli kończy się nam paliwo - po wodzie najważniejszy surowiec na tej przeklętej pustyni. W okolicy znajduje się skład surowców przeciwnika. Niestety jak to zwykle bywa największe magazyny znajdują się najbliżej jego ugrupowania. Zajmij i utrzymaj te źródła ropy jak najdłużej. Musimy zebrać wystarczająco aby wydostać się z tej pustyni!
Gracze rozstawiają 2 skrzynie i 2 przeszkody p-panz gdziekolwiek na planszy (poza polami z celami misji, terenem i wnętrzami budynków).
Zadaniem graczy jest zdobyć jak najwięcej punktów za kontrolę 4 celów rozmieszczonych na planszy.
Cele punktują w różny sposób.
Cel najbliżej własnej linii rozstawienia daje graczowi 1 punkt.
2 cele na środku planszy dają po 2 punkty.
Cel najbliżej linii rozstawienia przeciwnika daje graczowi 4 punkty.
Gracze punktują na koniec każdej tury w której posiadają jednostkę mogącą zajmować punkty na polu z celem (zaś w zasięgu 1 pola nie ma jednostek wroga).
Gracz który zbierze więcej punktów przez 6 tur (lub do końca czasu gry) - zwycięża.
Powoli kończy się nam paliwo - po wodzie najważniejszy surowiec na tej przeklętej pustyni. W okolicy znajduje się skład surowców przeciwnika. Niestety jak to zwykle bywa największe magazyny znajdują się najbliżej jego ugrupowania. Zajmij i utrzymaj te źródła ropy jak najdłużej. Musimy zebrać wystarczająco aby wydostać się z tej pustyni!
Gracze rozstawiają 2 skrzynie i 2 przeszkody p-panz gdziekolwiek na planszy (poza polami z celami misji, terenem i wnętrzami budynków).
Zadaniem graczy jest zdobyć jak najwięcej punktów za kontrolę 4 celów rozmieszczonych na planszy.
Cele punktują w różny sposób.
Cel najbliżej własnej linii rozstawienia daje graczowi 1 punkt.
2 cele na środku planszy dają po 2 punkty.
Cel najbliżej linii rozstawienia przeciwnika daje graczowi 4 punkty.
Gracze punktują na koniec każdej tury w której posiadają jednostkę mogącą zajmować punkty na polu z celem (zaś w zasięgu 1 pola nie ma jednostek wroga).
Gracz który zbierze więcej punktów przez 6 tur (lub do końca czasu gry) - zwycięża.
Dust or Bust!
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
Ja + Aśka
Opłacone
Opłacone
Ostatnio zmieniony 08 paź 2017, 20:19 przez balint, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
Zapisany i opłacony udział
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
Poproszę o dopisanie do listy
Bardzo fajny pomysł z tym, że cele różnie punktują.
Jaki limit czasowy na partię?
Bardzo fajny pomysł z tym, że cele różnie punktują.
Jaki limit czasowy na partię?
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
A tak, zapomniałem dopisać.
Gramy zgodnie z zasadami ostatniego turnieju:
- Jednostki Superhuman nie mogą być używane w armiach turniejowych
- Herosa blokowego Erwin Rommel można używać tak jakby był bohaterem frakcji NDAK
- Frakcja Brytyjskich Komandosów może być używana tak samo jakby składała się z jednostek alianckich (heros Action Jackson i 2 jednostki komandosów fazerowych)
- Z wnętrza pojazdów nie można prowadzić ognia bronią typu flame/flame burst
- Reactive Attack może zostać wykonany po pierwszej lub drugiej akcji jednostki wroga jeśli ta wykonuje trzy akcje
- Możliwość prowadzenia ognia z pojazdu latającego przez pasażerów uzależniona jest od rodzaju uniku jaki obecnie on stosuje. W przypadku dużych turbulencji w wyniku uników na znakach frakcyjnych i tarczach nie jest dozwolone prowadzenie ognia ze środka helikoptera.
Przewidywany max. czas rozgrywki jednej to 6 tur albo 90 minut.
Gramy zgodnie z zasadami ostatniego turnieju:
- Jednostki Superhuman nie mogą być używane w armiach turniejowych
- Herosa blokowego Erwin Rommel można używać tak jakby był bohaterem frakcji NDAK
- Frakcja Brytyjskich Komandosów może być używana tak samo jakby składała się z jednostek alianckich (heros Action Jackson i 2 jednostki komandosów fazerowych)
- Z wnętrza pojazdów nie można prowadzić ognia bronią typu flame/flame burst
- Reactive Attack może zostać wykonany po pierwszej lub drugiej akcji jednostki wroga jeśli ta wykonuje trzy akcje
- Możliwość prowadzenia ognia z pojazdu latającego przez pasażerów uzależniona jest od rodzaju uniku jaki obecnie on stosuje. W przypadku dużych turbulencji w wyniku uników na znakach frakcyjnych i tarczach nie jest dozwolone prowadzenie ognia ze środka helikoptera.
Przewidywany max. czas rozgrywki jednej to 6 tur albo 90 minut.
Dust or Bust!
-
Kapitan Moralność
- Untertoten
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 mar 2016, 20:24
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
Czas poznać nowych graczy. Opłacone
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
Przelew zrobiony, też się zgłaszam.
I have a million ideas. They all point to certain death.
Re: Mistrzostwa Warszawy 2017
Michał Poręcki i Paweł Kaczmarek - przelewy wysłane.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości