Strona 1 z 1

11 Marca - Turniej Dust 1947 w ramach konwentu "Rzuć Kostką"

: 12 lut 2017, 11:11
autor: Marek L.
Uwaga uwaga, achtung itp.!
W ramach konwentu gier planszowych "Rzuć Kostką" Warfactory,pl wraz z ekipą Game Troll TV zorganizują turniej Dust 1947 - 100 punktów na stronę, 1 pluton, 2 scenariusze 4 gry.
Jeśli znajdą się chętni "mniej doświadczeni" gracze przy minimum 4 osobach odbędzie się turniej na zasady podstawowe dla nowicjuszy wraz z możliwością wypożyczenia gotowej armii na miejscu.
O fakcie że będzie wtedy już kolejny transport i możliwość wypróbowania nowych armii wspominać nie muszę :)
Szczegóły wkrótce!

Re: 11 Marca - Turniej Dust 1947 w ramach konwentu "Rzuć Kostką"

: 22 lut 2017, 11:42
autor: Xzanu
To ja chyba będę. Panda chyba też.

Re: 11 Marca - Turniej Dust 1947 w ramach konwentu "Rzuć Kostką"

: 26 lut 2017, 12:47
autor: Marek L.
Więcej info o turnieju:
Gramy na 100 punktów, max 2 plutony w jednej armii.
4 rozgrywki, 2 mapy losowo dobierane w każdej grze.
Mapy ujawnię w najbliższych dniach.
Koszt wejścia na imprezę to 20 zł - uprawnia nas do korzystania z konwentu przez 2 dni. Część środków idzie na lokalizację i nagrody.
Jeśli zbiorą się minimum 4 osoby równolegle zorganizujemy również turniej na zasady startowe, dla nowych graczy - z możliwością wypożyczenia armii :)

Re: 11 Marca - Turniej Dust 1947 w ramach konwentu "Rzuć Kostką"

: 01 mar 2017, 11:03
autor: Marek L.
Zaczynamy o 10, przewidywany koniec turnieju około 18:00

Jak wspominałem wcześniej na turnieju ustawione będą 2 losowe mapy. Użyjemy bardzo fajnych map z ostatniego lokalnego turnieju, z lekko zmienionymi zasadami :) :

"Touchdown"
W tej misji celem jest posiadanie 4 lub więcej jednostek w strefie rozstawienia przeciwnika na koniec tury 4 lub kolejnych. Jeśli do końca tury 8 żaden z graczy nie osiągnie celu należy policzyć wartość wyeliminowanych jednostek wroga.
W przypadku gdy obaj gracze na koniec tury spełnili warunek zwycięstwa rozgrywa się kolejną rundę.
Obrazek

"Przejęcie Laboratorium"
Celem misji jest zajęcie dużego budynku na środku. Jeśli na koniec tury 3 gracz posiada jednostkę na obu celach i w zasięgu 1 nie ma jednostek przeciwnika wygrywa grę. Jeśli do końca tury 8 żaden z graczy nie osiągnie celu należy policzyć wartość wyeliminowanych jednostek wroga.

Obrazek