Piąty z serii turniejów FLASHBACK!
Wielkimi Krokami zbliżamy się do 'współczesnych' czasów świata Dust 1947. Tym razem będzie to Operacja Hellgate, która dała nam wiele informacji o frakcji Mythosów!
Ponownie skorzystamy ze specjalnych zasad z podręcznika Paradise Lost! W każdej z 3 misji obowiązywać będą specjalne zasady Battleground: Rome
Wielkość armii: 90 (99) pkt
Limit osób: 24 graczy
Gdzie: W klubie Figurkowe Gry Bitewne w Warszawie przy ulicy Żelaznej 69a
Kiedy: 03/10/2020 Sobota od 9:45
Cena w przedpłacie: 30zł (lub 10zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cena na miejscu: 35zł (lub 15zł dla osób posiadających kartę klubową FGB)
Cała kwota wejściówki pokrywa koszt miejsca, nagród i powiększania bazy terenowej na przyszłe turnieje
Płatność przelewem na dane:
Mateusz Kuziński
Pieńkowskiego 4/38
02-668 Warszawa
30 1140 2004 0000 3802 7645 5930
Tytuł przelewu: "Imię Nazwisko Flashback"
Na Turniej możecie się zapisać w wydarzeniu na facebooku w linku poniżej:
https://www.facebook.com/events/2472178146413242
Harmonogram Turnieju:
09:45 – Przygotowania i pairingi
10:00 – 11:40 Bitwa 1
12:00 – 13:40 Bitwa 2
14:20 – 16:00 Bitwa 3
16:20 – 18:00 Bitwa 4
18:10 – Rozdanie nagród
Weźcie pod uwagę możliwe przesunięcia czasowe, rozdawanie nagród i opcjonalne piwko po turnieju i zarezerwujcie sobie wiecej czasu. Byłoby mi bardzo miło gdyby tym razem wszyscy nie uciekali zaraz po rozegraniu swoich gier
Osoby które nie zapiszą się na czas w apce turniejowej lub spóźnią się na event będą miały obcinane duże punkty.
Za zapisanie się złą frakcją także będą karniaki więc sprawdźcie co wpisał wam system i w razie potrzeb kontaktujcie się ze mną bezpośrednio
Klasyfikacja będzie liczona na bazie Dużych Punktów (3 za wygraną, 1 za remis, 0 za przegraną) a łamaczami remisów będą kolejno Strength of Schedule i Kill Pointy.
FLASHBACK! Operation Hellgate
Re: FLASHBACK! Operation Hellgate
Na turnieju obowiązują zasady Rzymu:
The Holy City
Mieszkańcy Rzymu wspomagają wszystkich żołnierzy w tej tragicznej sytuacji wojny. Niezależnie od strony konfliktu chcą chronić ludzkie życia.
Co to oznacza?
- Wszystkie budynki dostają cechę Field Hospital. W efekcie każdy oddział znajdujący się we wnętrzu budynku może wykonać akcję specjalną Get Up, It Ain't That Bad, zaś jednostki będące w budynku, które już posiadają dostęp do skilli Combat Medic lub Get Up, It Ain't That Bad mogą wykonać tą akcję na dwóch sąsiadujących jednostkach jednocześnie.
Ammo Surplus
Rzym to potężne miasto z świetnie wyposażonymi garnizonami więc amunicji nie zabraknie dla nikogo
Co to oznacza?
- Za każdym razem gdy użyjecie broni z Limited Ammo (Panzerfausty, RPG, Mołotowy i każda inna broń ograniczona kwadracikiem) rzucacie kostką za każdy zużyty slot amunicji. Na wyniku Symbolu Frakcyjnego ammo nie zostało zużyte i możecie skorzystać z broni w kolejnej aktywacji.
Crush for Rome
Nad miastem lata olbrzymich rozmiarów bestia, która wydostała się ze zniszczonej Jednostki Więziennej Vrillów. Większa niż jakakolwiek widziana w różnych regionach świata.
Co to oznacza?
- Na początku drugiej tury i każdej kolejnej każdy gracz wybiera jeden ze swoich oddziałów. Wtedy obaj gracze rzucają trzema kostkami. Jeśli wyrzucisz trzy Celowniki wybrany przez przeciwnika oddział zostaje anihilowany przez przelatującą bestię.
The Holy City
Mieszkańcy Rzymu wspomagają wszystkich żołnierzy w tej tragicznej sytuacji wojny. Niezależnie od strony konfliktu chcą chronić ludzkie życia.
Co to oznacza?
- Wszystkie budynki dostają cechę Field Hospital. W efekcie każdy oddział znajdujący się we wnętrzu budynku może wykonać akcję specjalną Get Up, It Ain't That Bad, zaś jednostki będące w budynku, które już posiadają dostęp do skilli Combat Medic lub Get Up, It Ain't That Bad mogą wykonać tą akcję na dwóch sąsiadujących jednostkach jednocześnie.
Ammo Surplus
Rzym to potężne miasto z świetnie wyposażonymi garnizonami więc amunicji nie zabraknie dla nikogo
Co to oznacza?
- Za każdym razem gdy użyjecie broni z Limited Ammo (Panzerfausty, RPG, Mołotowy i każda inna broń ograniczona kwadracikiem) rzucacie kostką za każdy zużyty slot amunicji. Na wyniku Symbolu Frakcyjnego ammo nie zostało zużyte i możecie skorzystać z broni w kolejnej aktywacji.
Crush for Rome
Nad miastem lata olbrzymich rozmiarów bestia, która wydostała się ze zniszczonej Jednostki Więziennej Vrillów. Większa niż jakakolwiek widziana w różnych regionach świata.
Co to oznacza?
- Na początku drugiej tury i każdej kolejnej każdy gracz wybiera jeden ze swoich oddziałów. Wtedy obaj gracze rzucają trzema kostkami. Jeśli wyrzucisz trzy Celowniki wybrany przez przeciwnika oddział zostaje anihilowany przez przelatującą bestię.
Re: FLASHBACK! Operation Hellgate
Na turnieju przyjmujemy klasyczne ograniczenia z polskich turniejów opisane poniżej:
- Nie można wziąć więcej niż 3 pojazdy latające
- Nie można wziąć więcej niż 3 kopie tego samego pojazdu (wyjątkiem są pojazdy z cechą Small Vehicle)
- Dachy budynków są spadziste i pokryte kolcami więc nie da się na nich stanąć
- Dopuszczamy konwersje i proxowanie pod warunkiem, że owe modele będzie dało się łatwo zidentyfikować jako wybrana jednostka. Jeśli chcecie grań proxem to wysyłajcie do mnie zdjęcia, a ja potwierdzę czy dany model jest ok lub wspólnie znajdziemy kogoś kto będzie mógł pożyczyć dany unit.
- W razie problemów z zasadami sędzia (czyli ja) będzie decydował o ostatecznej interpretacji zasad.
Ponownie testujemy też super ludzi zgodnie ze szwedzkimi ograniczeniami:
Jednostki z cechą super human:
- nie mogą podróżować pojazdami
- nie mogą być leczone przez medyków
- nie mogą być reaktywowane
- TYM RAZEM REZYGNUJEMY Z ZASADY BLOC ONLY
Przetestowaliśmy Super Ludzi jako jednostki tylko blokowe i nie zmienili oni zbyt wiele, a zgodnie z tym co napisaliście w formularzach po turnieju wydawali się wręcz za słabi. Tym razem przetestujemy ich w szerszym ujęciu.
Dodatkowa klaryfikacja:
- Na tą chwilę tie-breakerami są 1. Wygrana scenariusza, 2. Strength of schedule , 3.Kill Pointy .
Pracujemy nad modyfikacjami liczenia SoS w aplikacji abym nie musiał przerabiać wyników ręcznie. Dzięki SoSowi korzystny pairing z kimś wyraźnie słabszym nie będzie dominował gier z trudniejszymi oponentami, a mała wygrana z Mistrzem będzie ważniejsza niż zestołowanie Nowicjusza.
- Szlifujemy zasady bye w przypadku nieparzystej ilości graczy. Osoba z Bye dostanie punkty za win (3pkt) ale 0 kill pointów i 0 w SoS (4* 0pkt za loss dla Bye'a) za tą grę.
- Jeśli będzie to możliwe to przy pierwszej okazji przeniesiemy turniej na inną platformę niż dotychczasowa aplikacja.
- Nie można wziąć więcej niż 3 pojazdy latające
- Nie można wziąć więcej niż 3 kopie tego samego pojazdu (wyjątkiem są pojazdy z cechą Small Vehicle)
- Dachy budynków są spadziste i pokryte kolcami więc nie da się na nich stanąć
- Dopuszczamy konwersje i proxowanie pod warunkiem, że owe modele będzie dało się łatwo zidentyfikować jako wybrana jednostka. Jeśli chcecie grań proxem to wysyłajcie do mnie zdjęcia, a ja potwierdzę czy dany model jest ok lub wspólnie znajdziemy kogoś kto będzie mógł pożyczyć dany unit.
- W razie problemów z zasadami sędzia (czyli ja) będzie decydował o ostatecznej interpretacji zasad.
Ponownie testujemy też super ludzi zgodnie ze szwedzkimi ograniczeniami:
Jednostki z cechą super human:
- nie mogą podróżować pojazdami
- nie mogą być leczone przez medyków
- nie mogą być reaktywowane
- TYM RAZEM REZYGNUJEMY Z ZASADY BLOC ONLY
Przetestowaliśmy Super Ludzi jako jednostki tylko blokowe i nie zmienili oni zbyt wiele, a zgodnie z tym co napisaliście w formularzach po turnieju wydawali się wręcz za słabi. Tym razem przetestujemy ich w szerszym ujęciu.
Dodatkowa klaryfikacja:
- Na tą chwilę tie-breakerami są 1. Wygrana scenariusza, 2. Strength of schedule , 3.Kill Pointy .
Pracujemy nad modyfikacjami liczenia SoS w aplikacji abym nie musiał przerabiać wyników ręcznie. Dzięki SoSowi korzystny pairing z kimś wyraźnie słabszym nie będzie dominował gier z trudniejszymi oponentami, a mała wygrana z Mistrzem będzie ważniejsza niż zestołowanie Nowicjusza.
- Szlifujemy zasady bye w przypadku nieparzystej ilości graczy. Osoba z Bye dostanie punkty za win (3pkt) ale 0 kill pointów i 0 w SoS (4* 0pkt za loss dla Bye'a) za tą grę.
- Jeśli będzie to możliwe to przy pierwszej okazji przeniesiemy turniej na inną platformę niż dotychczasowa aplikacja.
Re: FLASHBACK! Operation Hellgate
Misja 1
Hellgate: tba
tba
FAQ:
-
Hellgate: tba
tba
FAQ:
-
Re: FLASHBACK! Operation Hellgate
Misja 2
Hellgate: tba
tba
FAQ:
-
Hellgate: tba
tba
FAQ:
-
Re: FLASHBACK! Operation Hellgate
Misja 3
Hellgate: tba
tba
FAQ:
-
Hellgate: tba
tba
FAQ:
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości