Znaleziono 56 wyników

autor: Graber
23 lip 2019, 00:22
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

1.Czy można łączyć bohaterów najemników z oddziałami innych frakcji ? 2. Można posiadać kilka oddziałów Rosie's crew w armii ? Pytania które narodziły się podczas ostatniej gry, niby proste i jasne ale potrzebuje potwierdzenia :D 3. Czy A widzi B ? https://zapodaj.net/24526b1217cf2.png.html 4. Jeżel...
autor: Graber
22 lip 2019, 22:53
Forum: Sprzedam/Kupię
Temat: Kupie Allies
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 764

Re: Kupie Allies

Dzięki za podpowiedz, przemyśle temat bo nigdy jeszcze nie konwertowałem.

Ktoś by miał do sprzedania wieżyczke z six shootera ?

A jak wygląda gra takimi przeróbkami na turniejach ? Można czy nie można ? :? 8-) :D
autor: Graber
22 lip 2019, 10:20
Forum: Sprzedam/Kupię
Temat: Kupie Allies
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 764

Kupie Allies

- 1 Ranger Heavy Mortar Squad
- 1 Barking Dog

- X USMC War Dog Recon Squad
autor: Graber
13 cze 2019, 01:45
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

Czy można przerzucać już przerzucone rzuty ?
Czyli po ataku mierzonym używam skilla lucky. :roll:
autor: Graber
06 cze 2019, 09:02
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

Pytanko :D
1. Czy dołączenie oficera bez skilla general do command squadu daje 2 rzuty kością na 1 akcje oficerską ?
2. A z skillem general to w Sumie wyszło by:
3 akcje oficerskie każda 2 kośćmi ?
autor: Graber
10 maja 2019, 18:15
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

1. OMG jakie to głupie.... żołnierz z panzerfaustem na plecach może strzelić z karabinu w jednym kierunku, obrócić się wyciągnąć ppanz i walnąć w przeciwnym :evil: a żołnierz z granatnikiem podwieszanym na karabinie już nie... normalnie niepełnosprawny !! :x :lol: 3. Dobra znalazłem tabele 8-) ale d...
autor: Graber
09 maja 2019, 21:11
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

Kolejne pytania: 1. Do tej pory, wydawało mi się, że tylko pojazdy i bohaterowie mogą używać wszystkich broni z karty, właśnie dowiedziałem się, że piechota też może używać wszystkich broni. :D Miałem taki przypadek, kolega grał Luftwaffe i rozdzielał swoje strzały , 3x heavy assault rifle posiadają...
autor: Graber
19 kwie 2019, 05:18
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

Prawda :D
autor: Graber
18 kwie 2019, 18:28
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

Jeszcze jedno zdarzenie mi się przypomniało.
Kolega potworem pluł ogniem o zasięgu 3.
Tak ścieżka jest prawidłowa:
https://zapodaj.net/868641e935a5b.png.html
A czy może ona zakręcić tak jak na poniższym obrazku:
https://zapodaj.net/df77515bd21c7.png.html
autor: Graber
18 kwie 2019, 18:04
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 107
Odsłony: 15263

Re: Pytania nooba

1. Ok zrozumiałem już swój błąd :D
Ale ze mnie kiep :lol:

2. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Czyli command squadem albo bohaterem z odpowiednim skillem, moge zrobić 2 akcje leczenia, 2 akcje naprawy albo 2 akcje officerskie reaktywacji (chyba że pierwsza wejdzie) ?

Wyszukiwanie zaawansowane