Znaleziono 26 wyników

autor: MirAss
31 paź 2019, 23:36
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Pytania nooba
Odpowiedzi: 93
Odsłony: 10493

Re: Pytania nooba

Możesz podmienić 1 oddział/pojazd na najemniczki (instrukcja strona 41: Using mercenaries in platoons). Trzeba tylko pamiętać, żeby klasa pancerza najemniczek nie była niższa od oryginału.
autor: MirAss
10 paź 2019, 22:30
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Mirek kombinuje
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 906

Re: Mirek kombinuje

Pisząc Sigrid miałem na myśli Tinę, tyle tych kobiet, że się człowiek gubi, która co potrafi :)
Szkoda, że nie ma najemniczej Tesli, Tina by wtedy poszalała ;)
autor: MirAss
10 paź 2019, 22:03
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Mirek kombinuje
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 906

Re: Mirek kombinuje

Myślisz o akcji oficerskiej Rally, strona 158 instrukcji. W skrócie: wybrany oddział rzuca 2 kości i na 2 sukcesach usuwa wszystkie żetony under fire, suppressed i stunned, a na 1 sukcesie, tak jak przy normalnym rzucie przy aktywacji. Przyjrzałem się temu Stunned i wychodzi na to, że żeton Stunned ...
autor: MirAss
09 paź 2019, 21:31
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Mirek kombinuje
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 906

Re: Mirek kombinuje

Karta Sigrid wygląda tak: http://dustgame.com/ufiles/P-AX205-W61.jpg Ja tu nie widzę przypisania Assassin i Berserk do noży, jak dla mnie działają one na wszystkie bronie do walki wręcz tej bohaterki (czyli do broni improwizowanej też). Do noży odnosi się tylko Expert. Jeżeli retaliatory attack potr...
autor: MirAss
09 paź 2019, 18:45
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Mirek kombinuje
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 906

Re: Mirek kombinuje

Dzięki :) Jak mech zostanie otoczony spamem piechoty, to każda okazja do zdeptania dodatkowego wroga przy CC by się przydała, nie mówiąc o możliwości precyzyjnego eliminowania tych najbardziej irytujących, ale trudno, nie tym razem. Hiena trzymająca dwa oddziały w pysku - chciałbym to zobaczyć na ży...
autor: MirAss
09 paź 2019, 00:30
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Fanowskie FAQ
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 1596

Re: Fanowskie FAQ

Graber, chyba wyciągasz błędne wnioski. Wyjaśnienie dotyczyło Mythos Creatures, a nie Mythos Creatures + Flying. Avatar of Nyarlathotep nie przejdzie przez Tank Trap, ale Avatar of Cthulhu będzie mógł nad nim przelecieć, zasada ignorowania terenu przy lataniu chyba tu nadal obowiązuje.
autor: MirAss
08 paź 2019, 23:02
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Mirek kombinuje
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 906

Mirek kombinuje

Kilka pytań, na które może znacie odpowiedź. Na początek coś prostego: 1. Czy umiejętności Sigrid: Assassin i Berserk działają na pilotowanego Snow Lynxa? Tu przyda się znajomość angielskiego i czytanie ze zrozumieniem: 2. Trafienie krytyczne Reduced Mobility: "Move and March Move are reduced b...
autor: MirAss
26 sie 2019, 16:19
Forum: Sprzedam/Kupię
Temat: Porządki Warfactory - Koniec Wakacji 2019
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1052

Re: Porządki Warfactory - Koniec Wakacji 2019

Tina i Hiena Kit dla mnie.
autor: MirAss
04 maja 2019, 11:51
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Rally
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1102

Re: Rally

Dzięki za szybką odpowiedź. Pytanie do tesli powstało po Erracie, gdzie napisali, że przy TRAFIENIU teslą podczas reakcji stunned wchodzi na końcu aktywacji, ale cieszy mnie, że jednak obrażenie. Najważniejsze wątpliwości rozwiane, można w spokoju weekendować ;)
autor: MirAss
04 maja 2019, 10:20
Forum: Zasady i dyskusja ogólna
Temat: Rally
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1102

Rally

Mam pytania o akcję oficerską Rally . 1. Za cel akcji wybieram albo wszystkie jednostki w zasięgu wzroku oficera i w odległości do 2 albo przez radio tylko jedną jednostkę? 2. Wybrany oddział jest Suppressed i Stunned. Rzucam 2 kostki. Przy 1 sukcesie mogę zamienić Suppressed na Under Fire albo usun...

Wyszukiwanie zaawansowane